ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    מוצרי משרד

    כשאנחנו חושבים על מוצרי משרד, אנחנו בדרך כלל חושבים על מוצרים בסיסיים אשר מוכרים לנו כמעט מכל משרד בו אנחנו ביקרנו או עבדנו, מוצרים כמו כלי כתיבה, קלסרים, תיקים לתיוק, מחשבים, מדפסות וכדומה. מוצרים שאנחנו יכולים לראות בעיניים ולכן הם הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליהם, אך למעשה יש עוד מגוון מוצרי משרד חשובים שאולי אנחנו לא רואים אותם מול העיניים, אך שום משרד לא יכול להרשות לעצמו שלא להשתמש בהם.

    דוגמא קלאסית לכך הן כספות. בהרבה מאוד משרדים אנחנו נמצא כספות חסינות, הכוונה לכספות חסינות אש ומים, אשר משמשות את בעלי המשרד ועובדיו לצרכים שונים. כספות אלו יכולים להגיע במגוון צורות, החל מכספות שולחן אשר ניתן להתקין במגירות או בארון שנמצא מתחת לשולחן, כספות ארון הכוונה לכספות אשר מתקינים בתוך הארון עצמו, כספות קיר ועוד.

    כל אחת מהכספות שציינו משמשת את המשרד על מנת לאחסן בה מסמכים יקרי ערך אלה יכולים להיות מסמכים בדמות חוזים שהמשרד ערך, תלושי משכורת ומסמכים שקשורים לעובדים, תיקים משפטיים, כסף מזומן, צ’יקים, דרכונים ועוד. מסמכים אלו נשמרים בכספת הן על מנת שאנשים מבחוץ לא יוכלו להגיע אליהם והן על מנת שעובדי המשרד עצמו לא יוכלו למצוא אותם. חשוב להבהיר שכמעט כל משרד כיום, הן משרדים קטנים והן גדולים, בתחומים רבים רוכשים כספות חסינות אש ומים. לעיתים הם עושים זאת מרצונם החופשי, מתוך דאגה אמיתית וכנה לאותם מסמכים, לעיתים הם עושים זאת בעקבות דרישה מוקדמת של חברת הביטוח, אשר מחייבת אותם בפוליסה להתקין כספת כזו.

    חשוב להבהיר, שישנן כספות חסינות וישנן כאלה שלא, מאחר ומשקיעים לא מעט כסף ברכישת כספות, עדיף לבחור בכספת חסינות אש ומים, אשר יאפשרו לשמור על המסמכים בצורה אופטימאלית במקרה ופורצת שריפה או מתפוצץ צינור בתוך המשרד. צריך לזכור שגם אם אנחנו לא חושבים שזה יכול לקרות, הרי ברגע שזה קורה, יש סיכוי רב שאנחנו לא נהיה במשרד באותו זמן וגם אם כן, יש סיכוי סביר שאנחנו לא נזכור להוציא באותו שלב את הדברים מהכספת. לכן עדיף להכין את עצמנו מראש באמצעות כספת חסינה מאש ומים.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח נייד למה זה טוב?

      כל משרד היום משתמש לפחות בלוח מחיק אחד שישרת את עובדי המשרד. הוא ממוקם לרוב בחדר הישיבות או במשרד הגדול ביותר שבעבודה והוא ניצב שם כדי לעזור לעובדים בעבודתם השוטפת, בתכנון הפרויקטים הקיימים ובהצבת תמונה...

      לא רק שחור או לבן – לוח זכוכית צבעוני

      כולנו מכירים את הלוחות המחיקים הלבנים הגדולים, מימי בית הספר, היום גם בגנים, בכל המשרדים ובעצם כל מוסד או ארגון מחזיק בכמה מאלו. האופנה והעיצוב שנמצאים בכל דבר, מעיצוב כפיות ועד מכוניות, מטוסים או כל...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.