ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    מגרסות משרדיות

    בלא מעט סרטי מתח או דרמה אנחנו יכולים למצוא את הדמויות משתמשות במגרסה משרדית. מגרסה זו מאפשרת להם להשמיד מידע שאינם רוצים שאחרים יגלו. בלא מעט סרטים היסטוריים ראינו כיצד מידע שעבר תחת מגרסות נייר, חובר שוב על מנת לגלות מה בדיוק הסתתר באותן ניירות. עד כדי כך משמעותית הרעיון של מגרסות משרדיות.

    הרעיון של מגרסות משרדיות מבוסס על שני חלקים, בגדול מדובר במכשיר שמטרתו לגרוס, להשמיד, מסמכים ישנים, מסמכים שאין לנו צורך בהם או מסכים שאנחנו לא רוצים שאחרים יגלו, החלק השני הוא, מטרת המגרסה היא לאפשר לנו שלא לשמור מסמכים ישנים, כלומר במקום שנצטרך לתייק כל מסמך ומסמך פשוט אנחנו יכולים לגרוס אותו. יש לציין, שכיום בעידן של מחזור נייר, השימוש במגרסות משרדיות הוא בעיקר כשרוצים להשמיד מסמכים אישיים או מסמכים בעלי ערך מסוים שאסור שיגיעו לידיים הלא נכונות.

    אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מגרסות נייר, הן מגרסות משרדיות והן אישיות כלומר מגרסות קטנות שיכולות לבצע פעולה יותר מצומצמת של גריסה אך היא מתאימה לשימוש של אנשים פרטניים. בעוד מגרסות משרדיות יכולות לגרוס עשרות מסמכים בבת אחת, אחרי שמגרסות נייר אישיות יכולות לגרוס, לרוב, עד עשרים מסמכים. יש לציין שהמגרסות שונות אחת מהשנייה בגודל ובאיכות המנוע שלהן, כמו כן באופן בו הן גורסות את הנייר, מצד אחד זו יכולה להיות גריסה בצורת פתיתים ומצד שני זו יכולה להיות גריסה בצורת מקרוני. כמובן שגריסה מהסוג השני הרבה יותר קל להדביק לאחר מכן במידת הצורך, אך גריסה מהצד הראשון היא הרבה יותר קומפקטית.

    בשביל לעבוד נכון עם מגרסות משרדיות, יש לוודא שמדובר במגרסה שיש לה לא רק מעט מנוע גריסה מהיר ועוצמתי אלא גם תא אשפה גדול על מנת שנוכל לבצע כמות גדולה של גריסה לאורך זמן, בלי שנצטרך בכל פעם לשפוך את התא. מן הסתם, יש לוודא שאנחנו שופכים את התא לעיתים קרובות על מנת שהמכונה לא תתקע ונוכל להשתמש בה באופן סדיר.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      זה לא עוד סתם לוח זה לוח זכוכית

      לוחות מחיקים נמצאים היום בכל המשרדים, ארגונים וחברות מצאו כי השימוש בלוחות מקל על עבודתם של אנשי הצוות והחברה כולה. לוח זכוכית מאפשר לכם ולעובדים ליהנות ממשרדים חדשניים, בעלי עיצוב ומראה משודרג. לא כל בעל עסק...

      לא רק שחור או לבן – לוח זכוכית צבעוני

      כולנו מכירים את הלוחות המחיקים הלבנים הגדולים, מימי בית הספר, היום גם בגנים, בכל המשרדים ובעצם כל מוסד או ארגון מחזיק בכמה מאלו. האופנה והעיצוב שנמצאים בכל דבר, מעיצוב כפיות ועד מכוניות, מטוסים או כל...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.