ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    שולחן פינתי למחשב

    לא פעם כשאנחנו בוחנים ריהוט משרדי עבור המשרד שלנו או כשאנחנו נכנסים למשרד של מישהו אחר, אנחנו מסתכלים על הכיסאות והשולחנות, בהיבט הפרקטי, כלומר כיצד הם משרתים אותנו, את הלקוחות שלנו או את מי שעובד במשרד. אך, יש לא מעט חשיבות לא רק בצד הפרקטי אלא גם בצד העיצוב.

    נכון כשאנחנו בוחרים כיסאות משרדיים אנחנו מסתכלים בעיקר על הנקודה, האם הכיסאות נוחים לנו או לא, האם הם בריאים לגב שלנו והאם יהיה לנו נוח ונעים לשבת עליהם כל היום. אך צריך לזכור, חשוב גם שהכיסאות כמו השולחנות ישתלבו היטב בעיצוב הכולל של המקום, הרי לא נרצה שלקוח ייכנס למשרד שלנו וירגיש שאין קשר בין הרהיטים, כך שכיסאות משרדיים בהם אנחנו משתמשים, לא מתאימים לשולחנות, או כשהוא ייכנס לחדר שלנו, הוא ימצא כיסא מנהלים לצד שולחן פינתי למחשב שמתאים יותר לעובד מהשורה ולא למנהל בכיר.

    לכן, כשאנחנו מבקשים לקנות ריהוט משרדי, עלינו לקחת בחשבון גם את הצד הפרקטי וגם את הצד של העיצוב. מה גובר על מה? באופן טבעי, הצד הפרקטי צריך להיות גבוה יותר במעלה, מהסיבה הפשוטה שמדובר במקום עבודה ובסופו של דבר ריהוט משרדי הוא בדיוק כמו כל כלי או מכשיר שמשרת אותנו בזמן העבודה. מצד שני, אנחנו לא יכולים לבחור בריהוט שהוא רק פרקטי אך לא מתאים כלל לעיצוב. החיפוש אחר רהיטים מתאימים צריך לקחת בחשבון את הצבע של הקירות ושל הריהוט, את פרטי הריהוט השונים מבחינת חומרים ומבנה, כך נוכל לבצע התאמה, אם לא מושלמת אז לפחות חלקית.

    למשל, כשאנחנו בוחרים כיסאות משרדיים בצבע מסוים, נכון יהיה שהוא יהיה בצבע ניטראלי, בכל הקשור לכיסאות זה שחור, מצד שני אם אנחנו בוחרים צבע אחר, נניח בורדו, אז הצבעים של הריהוט, שולחן וכוננית או שידה, צריכים להיות מותאמים לצבע זה. זה לא אומר בהכרח שהם צריכים להיות באותו צבע, אך רצוי שהם ישתלבו, אחרת המשרד יהיה דומה יותר לקרקס של צבעים מאשר למשרד רציני.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מגנטי שיעזור לך לעשות תכנון נכון

      ישנם משרדים רבים שהולכים לאיבוד ולא מצליחים לייצר סדר בלו"ז שלהם, בואו נבחן כמה פתרונות אפשריים עם לוח מגנטי תכנון, סדר וארגון אלו שלושה פרמטרים מאוד חשובים לעסק שלך. על מנת שהעסק שלך יצליח עליך לבצע...

      כיסאות לחדר ישיבות

      אתם עומדים לפתוח משרד חדש ואתם תוהים איזה ריהוט משרדי אתם צריכים לקנות? בשביל זה אנחנו כאן. במאמר זה, נסביר לכם בקצרה איזה ריהוט רצוי שהמשרד שלכם יכיל וכיצד אתם אמורים לבחור אותו. תחילה, נסביר שהבחירה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.