ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    שולחנות למשרד

    אחת השאלות שמדירות שינה מלא מעט בעלי משרדים היא, כיצד בוחרים שולחנות למשרד. מן הסתם ברור שכל משרד צריך שולחנות, הן שולחנות כתיבה (או שולחנות עבודה) לעובדים השונים, שולחן לחדר ישיבות, ואולי גם שולחן לחדר קבלה או ללובי בו מתקבלים הלקוחות והספקים. ברור לכל שאלו לא יכולים להיות שולחנות בדומה לכאלה שיש בבית אלא מסוג הרבה יותר איכותי ושימושי ועל כן, צריך לדעת כיצד לקנות שולחנות משרדיים.

    כשמדובר על שולחנות למשרד צריך לחלק אותם למספר קבוצות כפי שנראה מיד, החלוקה מתבצעת על פי אופי השימוש וכן על פי החומרים והמרכיבים שלהם. אנחנו נסביר כאן על כל סוג של שולחן, שימושיו וצורתו.

    דוגמא ראשונה אליה נתייחס הוא שולחן כתיבה משרדי. מדובר בשולחן בסיסי לצידו ישבו העובדים במהלך רוב שעות היממה, מכאן גם החשיבות העצומה שלו. אם נספק להם שולחן לא איכותי ולא יעיל, זה יפגע בעבודתם. שולחן כתיבה משרדי צריך להיות בגובה מתאים לגובה ממוצע של עובדים, הוא צריך להיות גדול מספיק שנוכל להציב עליו מסך מחשב, קלסרים, כוננית לניירת ועוד. כמו כן מוטב שהוא יכלול מגירות שונות בשביל שנוכל להיעזר בהן לצורך אחסון חומרים מסוגים שונים. נקודה אחרונה, רצוי שהשולחן יהיה עשוי מחומר איכותי, ברזל טוב או עץ מלא, בשביל שלא יישחק ונוכל להשתמש בו זמן רב.

    דוגמא שנייה אותה נצטרך לבחון, שולחנות לחדרי ישיבות. כאן חשוב להתייחס לא רק לאלמנט הפרקטי אלא גם לאלמנט העיצובי. שולחנות לחדרי ישיבות הם שולחנות אשר סביבו נשב עם לקוחות, ספקים, אנשי מקצוע ועוד. לא נוכל לתת להם לשבת סביב שולחן לא מעוצב, שכן זה ישדר להם מסר שלילי על המשרד שלנו ועלינו. לכן חשוב שהשולחן יהיה מעוצב בטוב טעם וברמה גבוהה, גם אם השימוש בשולחן לא נעשה לעיתים תכופות. כאן נשתמש בשולחן עץ מלא, כבד, שולחן גדול שיאפשר להציב סביבו כסאות רבים, ללא מגירות וללא אלמנטים נלווים. נטו שולחן.

    דוגמא שלישית, שולחן לחדר קבלה, כאן תהיה חשיבות רק לצד העיצובי של השולחן, הוא יהיה קטן, ייתכן שישבור מעט את העיצוב הסביבתי של השולחנות בכך שהוא יהיה מזכוכית ולא מעץ. כך נקבל את פני האורחים שלנו בצורה קצת אחרת.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק וציוד משרדי

      כיתה יש, לוח מחיק יש… לאיזה ציוד משרדי נוסף זקוקה כל מורה מתחילה עם פתיחת שנת הלימודים? כהכנה לתחילת שנת הלימודים ייתכן והמחשבה הראשונה שלכם היא לצאת ולקנות את כל הציוד שאתם חושבים שיעזור לכם, כמורים...

      רהיטים משרדיים

      רהיטים משרדיים – כרטיס הביקור של המשרד: הריהוט במשרד, איננו סתם ריהוט. לריהוט במשרד, יש משמעות מעבר לשימוש הרגיל של הרהיטים. לשולחנות, לכיסאות, ולארונות, יש תפקיד נוסף, חשוב ביותר: הריהוט במשרד, משמש ככרטיס ביקור ללקוח. לקוח...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.