ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    איך לבחור לוח מחיק?

    לוחות מחיקים משמשים משרדים ועסקים רבים, אבל לא רק. היום אנחנו משתמשים בהם בבית, בחדרי הילדים ובגדול בכל מקום. אז איך לבחור לוח מחיק למשרד או בכלל בצורה נכונה? ישנן שלוש שאלות עיקריות שעליך לשאול את עצמך טרם הקניה.

    למה הלוח המחיק משמש אותך?

    לשאלה זו אני איעזר בדוגמאות, בוא נאמר שיש לך במשרד חדר ישיבות אחד המשמש את כלל הצוות לישיבות, פגישות עם לקוחות וכן הלאה. רצוי שיהיה לך במשרד לוח מחיק על גבי אחד הקירות הפנויים שבחדר, על מנת שיוכל לשמש את המשתמשים בחדר הישיבות בנוחות ויעילות.

    במידה ואתה או את עובדים באופן עצמאי, ואתם מקיימים פגישות בבית הלקוח עליכם לשקול את עניין שינועו של לוח מחיק שכן אתם מתניידים איתו ממקום למקום והוא צריך להיות יחסית קל משקל ובמידה המתאימה על מנת להיכנס לרכב שלכם בקלות.

    מה אתם רוצים לשדר?

    לוח מחיק היום מגיע בצורות שונות, מחומרים שונים ולכל אלו יש השפעה למה שאתם משדרים כשאתם מגיעים לבית הלקוח או לחילופין הלקוח מגיע למשרדכם. לקוחות היום מייחסים חשיבות גם למראה של בתי עסקים וגם למי שעומד מולם.

    אם ברצונכם לשדר שהעסק שלכם הוא חדשני ומודרני, אתם אנשים שעוקבים אחר הקדמה והטכנולוגיה, תכלו להראות זאת ללקוח, באמצעות לוח זכוכית מחיק עם התקנה נסתרת או לוח זכוכית מחיק עם התקנה קלאסית המשדר אסתטיקה וחדשנות.

    אם אתם מעצבים, מעצבי פנים, מעצבי מוצר, מעצבים גרפיים כל עיצוב שהו אתם יכולים להראות את היצירתיות שלכם על גבי לוח מחיק צבעוני או לוח זכוכית מחיק שקוף המתאים לאופי שלכם או לאופי העיצוב שלכם.

    כמה אתם מוכנים להשקיע?

    מחיר לוח מחיק תלוי בגודל הלוח ובסוג הלוח אותו אתם רוצים לרכוש. תכלו להתרשם מהמגוון הרחב של הלוחות שלנו באתר, ניתן ליצור איתנו קשר או להזמין ישירות מהאתר.

    כדי לעשות לעצמכם חיים קלים יותר, קחו לעצמכם כמה דקות וענו לעצמכם על השאלות האלו על מנת לדעת איך לבחור לוח מחיק ולעשות את הבחירה הנכונה לכם ולעסק שלכם, תחשבו על השימושים ועל המראה שאתם רוצים לשדר עשו סקר מחירים והזמינו את לוח המחיק הנכון ביותר עבורכם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      הזמנת ציוד משרדי באינטרנט

      כיום, רוב המשרדים מזמנים את הציוד המשרדי דרך האיטנרנט משום שהיום את רוב הקניות עושים דרך האינטרנט ויש לכך הרבה סיבות שאותן לא נרחיב כאן, אך, בהחלט ניתן לראות שרוב המשרדים מזמינים את הציוד המשרדי שלהם...

      לוחות מחיקים ניידים

      כל הלוחות המחיקים הניידים שלנו הם לוחות מחיקים וגם מגנטיים להצמדה של תזכורות, הודעות, תמונות וכו’. נחלק את הלוחות לשתי קטגוריות עיקריות – לוחות פליפצ’ארט ולוחות מחיקים גדולים דו-צדדיים: לוח פליפצ’ארט: לוחות אלה מגיעים בגודל קבוע של 100/70...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.