ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    איזה גודל של לוח מחיק כדאי לכם לבחור?

    השימוש בלוח מחיק במשרדים רבים הוא על בסיס יום יומי, הוא משמש את העובדים בעבודות הצוות, את אנשי המכירות מול לקוחות פוטנציאליים, הוא משמש את ההנהלה מול צוות העובדים וכן הלאה. אם אתם גם צריכים לוח כזה במשרדכם, איך תדעו איזה גודל של לוח מחיק כדאי לכם לבחור?

    כדי לדעת מה גודל הלוח האולטימטיבי ביותר עבורכם, תחילה עליכם לבחור את החלל המתאים ביותר להתקנת הלוח, האם זה בחדר הישיבות? אם כמה חדרי ישיבות האם בכולם או רק בגדול מבניהם? האם זה במשרד הגדול ביותר? וכן הלאה. התאמת גודל לוח מחיק לחדר בו הוא יוצב חשוב מאוד. כדאי למדוד ולא לשער מה מידות הקיר עליו יותקן הלוח.

    לפני שאתם מבצעים הזמנה, כדאי שתמדדו ולא תנחשו. למרות שישנם אנשים בעלי עין חדה שיודעים לעמוד את המידות לפי העין אבל במקרים כאלו כמו התקנת לוח באחד מקירות המשרד אתם תרצו שהמידות יהיו מדויקות.

    איזה סוג לוח מחיק אתם רוצים במשרדכם?

    ישנם כמה סוגי לוחות מחיקים שאתם יכולים להזמין:

    אלו 4 הסוגים השונים ללוחות מחיקים הקיימים כשמדובר בלוח מחיק גדול חלק, כמובן שלכל אחד מהם אפשרויות עיצוב, צבעים שונים, עם מסגרת, ללא מסגרת, התקנה סמויה או רגילה וכן הלאה.

    לוחות מחיקים נוספים:

    אנחנו באופיס פוינט מזמינים אתכם להתרשם ממבחר הלוחות שאנחנו מספקים. אם גם אתם רוצים להתקין לוח מחיק מתאים בגודל ובעיצוב למשרדכם, מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      מגרסה משרדית

      מהי מגרסה משרדית? מגרסה משרדית, היא מכשיר הגורס את הנייר לרצועות נייר דקיקות או בצורת פתיתים דקים במיוחד. לשם מה יש צורך במגרסה? כל משרד מקצועי, יודע שישנם סוגים שונים של מסמכים, שאסור שידלפו החוצה. אין הכוונה דווקא...

      בחירת סוג לוח מחיק למשרד

      כמעט בכל משרד יש לוחות מחיקים, לוחות מחיקים עם חלק מתהליך העבודה בחברה ומשמש להסברה, תזכורות ועוד שימושים רבים. שאנו פותחים משרד חדש או רוצים להחליף את הלוחות המחיקים הישנים קיים היצע ענק של לוחות למשרד...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.