ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    כיסאות לחדר ישיבות

    אתם עומדים לפתוח משרד חדש ואתם תוהים איזה ריהוט משרדי אתם צריכים לקנות? בשביל זה אנחנו כאן. במאמר זה, נסביר לכם בקצרה איזה ריהוט רצוי שהמשרד שלכם יכיל וכיצד אתם אמורים לבחור אותו.

    תחילה, נסביר שהבחירה בריהוט משרדי נובעת מ-3 פונקציות עיקריות. הראשונה, כמות האנשים במשרד ועבודתם. סביר להניח שבמשרד שמכיל צוות של שירות לקוחות הרי שהריהוט אשר תצטרכו לקנות יהיה שונה מאשר במשרד שמכיל צוות מזכירות ומנהלים. הפונקציה השנייה היא סוג הריהוט. במובן הזה שאתם צריכים להחליט איזו מטרה ישרת הריהוט וכך תוכלו להחליט איזה סוג תקנו. הפונקציה השלישית היא העיצוב של המבנה, כלומר עיצוב המשרד, ולפי זה תוכלו להחליט מה סוג הריהוט וכיצד הוא ייראה.

    משרד קלאסי מכיל שולחנות משרדיים, אלו יכולים להיות שולחנות רגילים עם מגירות, שולחנות בלי מגירות, שולחן עם מקום למחשב (לגוף המחשב ולמסך). שולחנות משרדיים אחרים, הם שולחן ישיבות, שולחן שרטוטים, שולחנות שמיועדים לשרת מטרה ספציפית. מלבד זאת, משרדים מכילים כסאות כמובן, כאן זה מתחלק בין כסאות מנהלים שיכולים להיות מעור או מכיסוי אחר, וכיסאות רגילים, החל מכיסאות שמיועדים לשולחנות משרדיים ועד כסאות לחדר ישיבות. במשרדים גדולים, יש בדרך כלל חדר ישיבות בו נפגש צוות העובדים מדי יום לשיחות, מצגות או לעבודה משותפת וכן בחדר ישיבות נפגשים עם לקוחות וספקים במידת הצורך.

    כמו שניתן להבין, יש הבדל בין שולחנות משרדיים לשולחן ישיבות. לא רק בפונקציה שהם ממלאים מבחינה פרקטית אלא גם מבחינת העיצוב שלהם. ההבדל נובע מכך ששולחנות משרדיים ממלאים פונקציה של עבודה ולכן אין משמעות עצומה לעיצוב שלהם, הם צריכים להיות פרקטיים עבורנו. שולחן ישיבות הוא יותר ייצוגי, אין בו מגירות או כונניות הוא שולחן סביבו נערכות פגישות שונות, הוא צריך להיות יותר מרשים, יותר כבד, יותר יפה, עם מגוון עיצובים שונים.

    חשוב להבהיר, רצוי שהריהוט המשרדי יגיע אליו קצת לפני שאנחנו נכנסים, כך נוכל לעבוד באופן מלא ללא הפרעות. על מנת שנבצע קנייה נכונה, רצוי מאוד לבדוק כמה וכמה אופציות ולעבוד עם תוכנת הדמיה בשביל לראות כיצד הריהוט ישתלב במשרד.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      איך לבחור לוח מחיק?

      לוחות מחיקים משמשים משרדים ועסקים רבים, אבל לא רק. היום אנחנו משתמשים בהם בבית, בחדרי הילדים ובגדול בכל מקום. אז איך לבחור לוח מחיק למשרד או בכלל בצורה נכונה? ישנן שלוש שאלות עיקריות שעליך לשאול...

      לוח מחיק בהתקנה נסתרת

      רבים בוחרים היום בלוח מחיק בהתקנה נסתרת, למה אתם שואלים? עולם הלוחות קיבל תפנית מאוד גדולה והוא משתדרג כל הזמן, בעבר האופציות שלנו היו די מצומצמות הן מבחינת הגדלים והן מבחינת הצבעים והעיצוב. היום, בקלות רבה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.