ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק איכותי מזכוכית

    השימוש בזכוכית ליישומים עיצוביים הולך וצובר תאוצה. כמעט מדי יום אנו נתקלים בדלתות זכוכית, חיפויי קירות מזכוכית, כלים סניטריים מזכוכית, אביזרים דקורטיביים מזכוכית והרשימה נמשכת.

    השילוב שבין מראה יוקרתי ליתרונות פונקציונאליים, הופכים את הזכוכית לחומר גלם ביד היוצר, היכול לספק מענה ליישומים מגוונים. כך גם בענף הציוד המשרדי אנו רואים עלייה עקבית בביקוש להתקנת לוחות מחיקים מזכוכית.

    רגע, מה? כן, קראתם נכון. לוח מחיק איכותי מזכוכית הנחשב לאחד המוצרים החדשניים והמרשימים ביותר במגזר הציוד המשרדי. בשורה עיצובית של ממש, אשר “כובשת” בסערה עוד ועוד חדרי ישיבות, חדרי מנהלים, חדרי עובדים ואפילו מוסדות חינוך, בתים פרטיים ועוד.

    ישנן מספר חברות מובילות בתחום, אשר אחת מהן היא חברת בי-קליר (www.Bclear.co.il), המציעה לוח מחיק איכותי מזכוכית בשלל צבעים, גדלים, מידות ומסגרות, כולל גם לוחות מחיקים ניידים.

    אך מהו סוד קסמו של הלוח המחיק מזכוכית, והאם הוא יביא לסופם של הלוחות הסטנדרטיים? האם אנו עומדים להיפרד מהלוחות המחיקים הפשוטים, העשויים עץ לבוד עליו מולבשת פלטת פורמייקה חלבית? כנראה שכן – ולא רק בגלל העיצוב.

    לוח מחיק איכות מזכוכית – ללא כתמי דיו ולאורך שנים

    בראש ובראשונה, לוח מחיק איכותי מזכוכית הוא לוח מחיק אשר איננו סופח כתמי דיו. הוא שומר על מראה אלגנטי ומהודר למשך שנים, וחברות המשווקת את המוצר מעמידות לצדו אחריות ארוכת טווח (לרוב, לעשר שנים לפחות).

    רוב הלוחות המחיקים מזכוכית, בעיקר מבית המותגים המובילים, עשויים מזכוכית אקסטרה קליר. זכוכית מיוחדת אשר איננה מכילה ריכוזי עופרת בחומר הגלם, ואשר מאפשרת לצבוע את הלוח בתהליך צביעה חדשני המייצר גימור בוהק ושלגי.

    תהליך הצביעה של הזכוכית מציג מראה סופי מהודר, אשר ניתן לקבלו גם בגוונים נוספים כגון ירוק, ורוד, כחול ואפילו שחור. ישנם אף לוחות מחיקים איכותיים מזכוכית שהינם שקופים לחלוטין ובגוון קפוא (פופולריים מאד במשרדים עם קו עיצוב הייטקיסטי).

    איך כותבים על לוח מחיק מזכוכית? עם טושים מחיקים סטנדרטיים. הרישומים נשמרים לאורך זמן, אך גם מתנקים בקלות עם מחק או מטלית (ללא כל זכר לכתמי הדיו).

    התקנות מרחפות ונסתרות

    אלמנט עיצובי נוסף המאפיין לוח מחיק איכותי מזכוכית הוא סוגי המסגרות הזמינות בשוק. ישנם לוחות מחיקים מלבניים, לוחות מחיקים מרובעים, לוחות מחיקים מעוגלים (אובלי) ועוד.

    התקנת הלוח היא לרוב התקנה נסתרת, היוצרת מראה מהודק ונקי של לוח מחיק מרחף. יש שההתקנה הנסתרת נעשית ללא כל אלמנטים חיצוניים גלויים לעין, ויש שהיא מבוססת על קיומם של ארבעה ספייסרים בקצוות הלוח.

    היבטים פונקציונאליים נהדרים

    מבחינה פונקציונאלית, לוח מחיק איכותי מזכוכית שומר על המראה הראשוני והחדשני שלו למשך שנים, ממש כמו ביום התקנתו. בצירוף האפשרויות הרבות של הלוחות מבחינת צבעים וגדלים, דגמים והתקנות, אלו לוחות מחיקים המשתלבים בכל קו עיצובי.

    בנוסף, לוחות מחיקים איכותיים מזכוכית הם בדרך כלל לוחות מחיקים מגנטיים. פלטת מתכת דקיקה מולבשת על צדו האחורי של הלוח, ומאפשרת לעשות בו שימוש רב-תכליתי.

    בכל הנוגע למידות וגדלים, המבחר הוא רב. לגבי לוחות מחיקים איכותיים מזכוכית בצבע לבן, אנחנו מדברים על גדלים שנעים בין 60/90 ס"מ ועד 100/200 ס"מ. לוחות מחיקים צבעוניים זמינים במידות שונות, החל מלוחות קטנים ואלגנטיים בגודל של 40/60 ס"מ, וכלה בלוחות מחיקים צבעוניים ומרשימים שפני השטח שלהם משתרעים עד 80/120 ס"מ.

    לוח מחיק איכותי מזכוכית – הטרנד שסוחף את העיצוב המשרדי

    לוח מחיק איכותי מזכוכית הוא הרבה יותר מטרנד. בימים בהם יותר ויותר עסקים משקיעים משאבים ניכרים ומחשבה בעיצוב משרדיהם, מחדרי הישיבות לחדרי המנהלים, ומהחלל הפתוח לעמדת הכניסה, הבחירה בלוח מחיק יוקרתי היא בחירה בטעם טוב. אלו לוחות שגם נראים נהדר, וגם מספקים מגוון יתרונות פונקציונאליים.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      ארונות משרדיים

      כשמדברים על ריהוט למשרדים, נהוג לחלק את התחום למספר קטגוריות, בקטגוריה אחת נמצא ריהוט קלאסי, בדיוק כמו זה שקיים בבית אך במקרה שלנו הוא נועד לעבודה משרדית, בקטגוריה אחרת נמצא ציוד משרדי, אומנם לא מדובר...

      כיסאות לחדר ישיבות

      אתם עומדים לפתוח משרד חדש ואתם תוהים איזה ריהוט משרדי אתם צריכים לקנות? בשביל זה אנחנו כאן. במאמר זה, נסביר לכם בקצרה איזה ריהוט רצוי שהמשרד שלכם יכיל וכיצד אתם אמורים לבחור אותו. תחילה, נסביר שהבחירה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.