ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק גדול למשרד

    משרדים רבים משתמשים בלוח מחיק גדול כדי ליצור ארגון בלוחות הזמנים של הפרויקטים, לנהל טוב יותר את משימות המשרד וליצור עבודת צוות טובה יותר בסיעור מוחות למשל או בישיבות צוות. משרדי ההיי טק היו אולי הראשונים שהכניסו את הלוח המחיק למשרדם, בכל עמדה או בכל משרד היה ניתן לראות שישנו לוח מחיק המשמש את העובד לעבודתו השוטפת היום יומית ובחדר הישיבות או בחדר הצוות היה לוח מחיק גדול לשימוש רב משתתפים.

    ללוחות המחיקים אורך חיים מאוד ארוך והם עמידים למשך שנים רבות אך אם עברתם משרדים, העברתם אתכם את הלוחות ישנו מצב שנפגמו. העניקו למשרדכם החדשים לוח מחיק גדול חדש שישמש אתכם ואת העובדים שלכם לאורך שנים רבות ללא פגמים או שריטות.

    השקעה בפרטים הקטנים ניכרת גם ללקוח

    המראה של משרדכם חשוב לכם גם לעובדים שתהיה להם אווירה נעימה במשרדם, הם הרי מבלים בהם את מרבית שעות היום וגם חשוב לכם שלקוחות המגיעים לפגישה במשרדכם, רואים כי אתם משקיעים בציוד שנמצא במשרדכם ואינכם משתמשים בפגום מראה על זלזול, בחוסר שימת לב ואפילו בחוסר אכפתיות למראה המשרד.

    מראה רענן של משרד מגדיל את האמון של הלקוחות המגיעים אליכם כי המשרד יציב ומתפקד, כי הבעלים מעריך את העסק שלו ומשקיע בו. בעלים המשקיעים בעסק שלהם מעניק ללקוחות תחושה שאותו אחד ישקיע גם בלקוחות שלו. לכן אל תתפשרו על ציוד המשמש את המשרד וגם נראה לעין לקוחותיכם.

    לוח מחיק גדול מגיע במידות שונות ומגוונות, אתם יכולים להתאים את גודל הלוח שלכם בדיוק לפי הקיר עליו אתם מעוניינים לתלות את הלוח. ההתקנה של הלוח פשוטה למדי ואינה מצריכה כלים מיוחדים מה שאומר שתוך מספר דקות לא ארוכות כלל אתם מתחדשים בלוח מחיק במשרדכם מבלי לעצור את יומן הפגישות שלכם ולהמשיך את סדר היום כרגיל. כמובן שאתם יכולים גם לתאם התקנה מה שמקל עוד יותר על התהליך.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      ריהוט משרדי מבצעים

      השלב הראשון ביצירת משרד מושלם הוא רכישת ריהוט משרדי, מאחר ולא מדובר בעניין זול רצוי לבצע חיפוש של ריהוט משרדי מבצעים אשר יתאימו לתקציב שלנו, זה נכון לגבי מוצרים למשרד באופן כללי אך בוודאי לגבי...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.