ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק וציוד משרדי

    כיתה יש, לוח מחיק יש… לאיזה ציוד משרדי נוסף זקוקה כל מורה מתחילה עם פתיחת שנת הלימודים?

    כהכנה לתחילת שנת הלימודים ייתכן והמחשבה הראשונה שלכם היא לצאת ולקנות את כל הציוד שאתם חושבים שיעזור לכם, כמורים מתחילים. אתם פשוט רוצים להבטיח שאכן תהיו מצוידים באופן המיטבי ביותר. אבל מסע קניות שכזה הוא לא כל כך פשוט, במיוחד לאור הטכנולוגיות החדשות שממציאות לנו פטנטים נפלאים חדשות לבקרים, ומקשים על הבחירה.

    רק חשבו על טושים מחיקים ארגונומיים שלא מתייבשים או לוחות מחיקים משוכללים עשויים מזכוכית מגנטית.

    מבולבלים? אל דאגה! אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולחסוך לכם גם זמן וגם כסף. נעשה זאת בעזרת כמה טיפים יעילים שמציעים מורים ותיקים ונוגעים לשיקולים חשובים לפני רכישת ציוד משרדי לקראת השנה החדשה.

    לחכות ולראות – ורק אז לצאת לקניות

    אל תקנו כלום עד שתראו את הכיתה שלכם, עד שתשבו בה זמן מה ותראו לנגד עיניכם את סביבת הלמידה שאתם רוצים ליצור עבור התלמידים שלכם. אחר כך גלו:

    לפני שאתם רוכשים קלמר מאובזר למורה או שדכן לכיתה, בדקו האם בית הספר יספק לכם את הציוד הבסיסי כמו, שדכן, מהדקים, סיכות חיבור, ניירות צילום, מארז למיניציה, סלוטייפ, סרט צמדן, כלי כתיבה, דיסק און קי, אקדח סיכות, אקדח דבק חם וכן הלאה.

    הקשיבו למנוסים שבחבורה שחלקם טוענים:

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח נייד למה זה טוב?

      כל משרד היום משתמש לפחות בלוח מחיק אחד שישרת את עובדי המשרד. הוא ממוקם לרוב בחדר הישיבות או במשרד הגדול ביותר שבעבודה והוא ניצב שם כדי לעזור לעובדים בעבודתם השוטפת, בתכנון הפרויקטים הקיימים ובהצבת תמונה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.