ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח נייד למה זה טוב?

    כל משרד היום משתמש לפחות בלוח מחיק אחד שישרת את עובדי המשרד. הוא ממוקם לרוב בחדר הישיבות או במשרד הגדול ביותר שבעבודה והוא ניצב שם כדי לעזור לעובדים בעבודתם השוטפת, בתכנון הפרויקטים הקיימים ובהצבת תמונה כללים לכל הנוגעים במלאכה.

    משרדים שיש באפשרותם להתקין את הלוח המחיק על הקיר מעדיפים להשתמש באפשרות הזו אך לא בכל המשרדים ניתן להתקין את הלוח על אחד הקירות, ישנם משרדים בעלי קירות זכוכית או כי הבניין בנוי כך או כי התכנון העיצובי של המשרד במחיצות זכוכית או מחיצות מתקפלות לשינוי גודל חללים. וישנם משרדים שהקירות משמשים לאחסנת ציוד ותיוק ניירת.

    מה הפתרון למשרדים שאין באפשרותם להתקין לוח מחיק על הקיר?

    לוחות ניידים הם פתרון מעולה למשרדים שאין באפשרותם להתקין לוח מחיק על אחד מקירות המשרד. בנוסף, ישנם משרדים שמשתמשים בלוח נייד בנוסף ללוח המחיק המותקן על הקיר הקיים במשרד. מכיוון שאת הלוח הנייד ניתן לשנע בין המשרדים השונים שבחברה וגם ניתן להשתמש בלוח נייד בנוסף ללוח מחיק המותקן על הקיר, משרדים רבים נעזרים גם בו.

    אילו לוחות ניידים קיימים?

    ישנם כמה סוגים ללוחות ניידים, ישנם על גלגלים המאפשרים את השינוע בין המשרדים בקלות וישנם לוחות ניידים עם מעמד מתקפל שאפשר לשנע אותם גם ברכב במקרים של הרצאות או פרזנטציות מחוץ למשרד. לוח נייד יכול להיות לוח מחיק, לוח מחיק מגנטי או לוח פליפצ'ארט שזו לוח עם בלוק נייר גדול שניתן לכתוב ולשרטט עליו בטושים ולהעביר את הדפים לאחור.

    כל סוג לוח מחיק נייד שתבחרו ניתן להתאים למשרדכם, אתם יכולים להשיג לוחות מחיקים ניידים בגדלים שונים ובעיצובים שונים. אם יש לכם שאלות או שאתם לא בטוחים אילו מבין הלוחות מתאימים למשרדכם, תוכלו ליצור אתנו קשר ואנחנו נשמח לעזור לכם להתאים את הלוח הנייד המתאים ביותר עבורכם ועבור העובדים במשרדכם. אנחנו בחברת אופיס פוינט מספקים לוחות מכל הסוגים בגדלים שונים בעלי ניסיון רב שנים. בנוסף תוכלו למצוא אצלנו את כל הפריטים המשלימים בעבור הלוחות השונים מטושים בצבעים שונים ללוחות מחיקים ועד למחקים ומגנטים לשימוש קל ונוח בלוחות.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      ניירות ושקפים

      כשאתם נכנסים למשרד של עורך דין, אדריכל או של כל בעל מקצוע, מה הדבר הראשון שאתם מסתכלים עליו? סביר להניח שאתם בודקים האם המשרד מעוצב בצורה יפה, האם הוא מסודר, האם הוא משדר את המסר...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.