ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    למה צריך לוח מחיק גדול?

    כולנו זוכרים מימי ילדותינו את הלוח השחור או הירוק שהיה תלוי על הקיר בכיתה, המורה הייתה כותבת על הלוח ולפעמים ללא כוונה הייתה חורקת עם הגיר על הלוח ולכולנו השערות סמרו. הימים האלו חלפו מזמן והיום ילדנו לומדים בכיתות עם לוח לבן מחיק גדול המורה מעביר את השיעור עם טושים בצבעים שונים ואין סכנה כי תקרית חריקת הגיר תחזור על עצמה. בנוסף היתרון בלוח מחיק לטושים הוא הנראות שטובה בהרבה מלוח גיר מסורתי וניקוי הלוח שקל בהרבה.

    מה הן היתרונות ללוח מחיק גדול?

    מוסדות ומשרדים רבים משתמשים בלוחות מחיקים גדולים בחדרי הישיבות, במשרדים ובכיתות לימוד. לוח מחיק נמצא ככלי שימושי ויעיל לעזור לנו בסדר וארגון המחשבות והעברת המסרים ללקוחות, תלמידים או קולגות לעבודה. בדרך קלה ונוחה ניתן להעביר פרזנטציה, שיעור לימודי או לפתוח בסיעור מוחות להתייעלות צוותי. ישנו מגוון רחב של מחירים ללוח אלו, ניתן להתרשם מהמחירים והסוגים השונים של הלוחות המחיקים כאן למטה בגלריה ובכללי באתר. לוח מחיק מגנטי בעצם מקנה לנו שתי פעולות במקום אחד. ניתן למגנט אליו לדוגמא תמונות ומהן להרחיב בכתיבה עם טוש מחיק, חוסך בזמן ונשאר אסטטי.

    לוח מחיק גדול הוא די מאסיבי ומגושם, לא? ממש לא, היום יש לוחות מחיקים גדולים ומעוצבים לקיר, לוח מחיק גדול מזכוכית במשרדכם ישדרג את המראה של המשרד יקנה מראה מודרני וימחיש ללקוחות שלכם שאתם מעודכנים וברמה גבוהה מהמתחרים שנשארו מאחור. באופיס פוינט – ניתן לראות את הסוגים השונים של לוחות מחיקים גדולים וליצור קשר לקבלת מידע נוסף.

    איך לבחור לוח מחיק גדול למשרד?

    ראשית, עליכם לבדוק מה המיקום הנכון ביותר עבור הלוח המחיק, מה הקיר עליו הייתם מעוניינים שבו יהיה הלוח. שנית, עליכם לבדוק מידות, מה המידה של הקיר, מה המידה עבור לוח מחיק גדול. כאשר יש בידכם רעיון כללי ומידות מומלץ לגשת למומחים Officepoint.co.il ולהתייעץ איתם על המוצר הנכון ביותר עבורכם והם ידעו להתאים עבורכם את הטוב ביותר.

    הנה כמה לוחות מחיקים גדולים שאנו מחזיקים (זכוכית) וניתן להצמיד מספר לוחות יחד:

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק זכוכית הבחירה הנכונה

      רבים שואלים איך לבחור בלוח מחיק נכון עבורם, איזה גודל מתאים ואיך לעשות את ההחלטה על כך? איזה סוג לוח מחיק עדיף? למה לבחור בלוח מחיק צבעוני ולא לבן? ועוד שאלות רבות. כשאנחנו מזמינים לוח...

      ארונות משרד

      אחד הכלים המשמעותיים ביותר לעבודה יעילה במשרד הם ארונות משרד. הרבה פעמים אנחנו לא מתייחסים אליהם כי הם נתפסים כבר כחלק בלתי נפרד מהמשרד, חלק אלמנטרי בו, לא פעם אנחנו גם שוכרים משרד עם ריהוט...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.