ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    מחפשים לוח השראה למשרד? קבלו 5 אופציות

    לא משנה באיזה גורו תאמינו, כולם פה אחד ימליצו לכם לייצר פתקי השראה או ציטוטים, כאלה שיהיו מול העיניים שלכם במשרד ויתנו לכם את הדחיפה לסיים משימות, למכור יותר ולדעת שאתם שווים הרבה. אבל, במקום לפזר פתקי השראה, או סתם לתלות פתקים עם משימות, הבאנו בפניכם כמה רעיונות יצירתיים שאפשר ליישם עם לוח למשרד – מחיק או שעם. בסוף כמובן הבאנו כמה רעיונות למשפטי השראה של כמה מפורסמים, אז שווה להישאר!

    שנתחיל?

    לוח מחיק מזכוכית למשרד

    לרשום, למחוק וליהנות מעיצובים מהממים על הקיר. כן, זה בדיוק התענוג שלוחות מחיקים מספקים. לוחות זכוכית מגיעים במגוון רב של גדלים, צבעים, עם קצוות מעוגלות או פינות, או לוחות מעוגלים מהממים מסדרת Bclear Shape. הלוחות עשויים מחומר זכוכית מחוסמת "אקסטרה קליר", שאינה משאירה סימנים ונותרת חלקה ויפה תמיד. על הלוח תוכלו לכתוב בכל יום השראות שונות, משימות וכל שתרצו – לוח השראה למשרד.

    לוח מחיק מגנטי למשרד

    פתרון נוסף למשפטי השראה הוא לוח זכוכית המאפשר לכתוב, למחוק וגם למגנט. למעשה, הלוחות המחיקים מגיעים עם גב מתכת חזק המכיל מגנט שניתן למגנט עליו אלמנטים שונים. כך למשל תוכלו להדפיס ציטוטים שונים של מפורסמים מהרשת ולתלות על ידי מגנט על הלוח במשרד.

    לוח שעם למשרד

    לוח שעם יכול להיות פתרון נהדר למי מכם שאוהב לייצר משפטי השראה קבועים על פתקים קטנים. לוחות שעם של מותג בי קליר מגיעים בעיצובים קלאסיים ואפילו בצבעים מיוחדים כמו אפור, שחור ואפילו עם מסגרת או בלי. תוכלו לנעוץ בכל יום משפט השראה או ציטוט של מפורסם, ואפילו תמונות של הילדים.

    לוח תכנון וארגון למשרד

    עוד מוצר שיכול להיות פתרון להשראה, הוא לוח תכנון וארגון המגיע עם חלוקה שבועית או חודשית במספר צבעים. לוח התכנון עשוי מזכוכית וניתן לכתוב עליו בכל יום משפט השראה שיתן לכם מרץ, או משימות שצריך לסיים.

    לוח זכוכית מחיק מגנטי קטן בצבעים שונים

    אופציה נוספת היא לייצר קולאז' של לוחות מגנטים על קיר אחד, ועליהם לכתוב משפטי השראה שונים שיכניסו אתכם לקצב. Bclear מציעה סידרה של לוחות מחיקים קטנים המגיעים בגודל 60/60 ס"מ, 40/60 ס"מ, ובכמה צבעים לבחירה – ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור בהיר ולבן. תוכלו לשלב כמה לוחות כאלה, והנה לכם קיר השראה מהמם בבית או במשרד.

    קבלו כמה משפטי השראה שאפשר לכתוב על הלוחות:

    "אם אתה מסוגל לחלום, אתה מסוגל גם לבצע". וולט דיסני

    "האושר הוא ההחלטה להיות מאושר, יהיה מה שיהיה" אנדרה מורואה

    "הדרך הנכונה לחנך בני אדם היא להיות להם לדוגמא". אלברט אינשטיין

    "מה שמפריד ביו המצליחנים למפסידנים זה איך הם מתמודדים עם שינויים בגורלם". דונאלד טראמפ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      ריהוט משרדי זול

      כשאנחנו מקימים משרד חדש, יש לנו לא מעט הוצאות גדולות לכן אנחנו נרצה בוודאי להשתמש בריהוט משרדי זול ופרקטי לתחילת הדרך ובהמשך נחליף אותו בריהוט הרבה יותר חדש. כיום אפשר למצוא רהיטים משרדיים במחירים מוזלים...

      כסאות מחשב

      אומרים שבשביל להצליח בעולם העסקים צריך להיות מכוונים מטרה, לא לעצור עד שמשיגים את מה שרוצים. בשביל שנוכל להיות מכווני מטרה אנחנו צריכים שיהיו לנו את כל הכלים הנדרשים, הכלים המקצועיים שאנחנו רוכשים עם השנים...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.