ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    פינות ישיבה למשרד

    אחד הדברים הראשונים שאנחנו רואים כשאנחנו נכנסים למשרד הוא את פינות הישיבה השונות שמצויות בו. מדובר בפינות ישיבה שמיועדות ללקוחות המשרד וכן לעובדיו. אותן פינות ישיבה למשרד מהוות גם ריהוט פרקטי לשימוש, אך גם יש להן חלק בעצוב המשרד, אי אפשר לתאר את המשרד בלעדיהן ובלי הנוכחות המרשימה שלהן.

    כשאנחנו מדברים על פינות ישיבה למשרד, אנחנו יכולים לחלק את זה לכמה חלקים. חלק אחד מתייחס לפינות ישיבה למשרד אשר מותאמות על פי הצרכים של העובדים, מדובר בחלק מרהיטים למשרדים שמשרת את העובדים מדי יום, כאן יתחלקו פינות הישיבה ל-3. פינות ישיבה שמותאמות למנהלים או לעובדים במשרדים, פינות ישיבה שמותאמות לעובדים כלליים ופינות ישיבה שמותאמת לשולחן הישיבות או לפינת ישיבה במשרד שמהווה מקום בו יכולים העובדים לשבת בצוותא ולבצע פעולות שונות.

    פקטור שני של פינות ישיבה למשרד שייכות ללקוחות. כלומר פינות ישיבה שמשמשות לקוחות, הן בתוך חדרי הישיבות השונים והן בפינת ההמתנה. בשני המקרים מדובר על כסאות ושולחנות אשר מצד אחד הם נינוחים וקלילים יותר, מצד שני הם בעלי חשיבות גבוהה יותר בכל הקשור לעיצוב. כך אנחנו יכולים למצוא, למשל, שולחנות זכוכית, כיסאות בד וכדומה.

    כשאנחנו מחפשים פינת ישיבה למשרד עלינו לשים לב למספר פרטים:

    ראשית, הנוחות של פינות הישיבה. הכיסאות או הספות צריכות להיות נוחות, הן במשענת שלהם בגב, והן בחלקים אחרים של הגוף. אם מדובר בכיסאות לעובדים, יש לזכור שהם ישבו עליהם במשך שעות ארוכות מדי יום, לכן נכון יהיה אם הכיסאות יהיו אורטופדיים, מותאמים לגב מצד אחד, ומצד שני, שלא יהיו “מרדימים” כלומר שלא יהיו כאלה שנמצא את העובד נרדם על הכסא מרוב נוחות…

    שנית, העיצוב של פינות הישיבה צריך להתאים לעיצוב הריהוט. הרבה פעמים אנחנו בוחרים רהיטים למשרדים בלי קשר לפינות ישיבה מתוך הנחה שאין צורך שהם ישלימו אחד את השני. על כן , צריכה להיות התאמה בין הדברים, רק כך נוכל ליהנות מעיצוב ייחודי ושילוב נכון.

    שלוש, יש לבחור פינות ישיבה למשרד אשר יחזיקו מעמד זמן רב, בשביל זה הם צריכים להיות עשויים מחומרים איכותיים, עץ מלא, בד קשיח וכדומה.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      בחירת סוג לוח מחיק למשרד

      כמעט בכל משרד יש לוחות מחיקים, לוחות מחיקים עם חלק מתהליך העבודה בחברה ומשמש להסברה, תזכורות ועוד שימושים רבים. שאנו פותחים משרד חדש או רוצים להחליף את הלוחות המחיקים הישנים קיים היצע ענק של לוחות למשרד...

      לוחות מחיקים ניידים

      כל הלוחות המחיקים הניידים שלנו הם לוחות מחיקים וגם מגנטיים להצמדה של תזכורות, הודעות, תמונות וכו’. נחלק את הלוחות לשתי קטגוריות עיקריות – לוחות פליפצ’ארט ולוחות מחיקים גדולים דו-צדדיים: לוח פליפצ’ארט: לוחות אלה מגיעים בגודל קבוע של 100/70...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.