ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    שולחן עבודה פינתי

    כשאנחנו פותחים משרד חדש או משפצים משרד ישן, אנחנו רוצים לספק לעובדים שלנו את כל הנוחות האפשרית בשביל שהם יוכלו לעבוד בצורה טובה כך הם יכולים לספק תפוקה גבוהה. כמו כן אנחנו רוצים שכל לקוח או ספק אשר מגיע אלינו יקבל את הרושם הטוב ביותר, שאנחנו משרד רציני ואיכותי. לשם כך אנחנו בוחרים, בין היתר, ריהוט משרדי ברמה גבוהה ויתרה מזו,אנחנו ממקמים אותו במקום טוב ונוח.

    לא צריך להיות תיאורטיקן גדול בשביל לדעת שהמקום בו העובד יושב יכול להשפיע על הנוחות שלו וכתוצאה מכך על התפוקה שלו. נניח והוא יושב בשולחן עבודה פינתי, אז מצד אחד ייתכן מאוד שהשקט במקום עוזר לו להתרכז יותר ולהגיע לתפוקה גבוהה יותר, מצד שני, יש סבירות לא קטנה שאי הנוחות או העובדה שאין מספיק אור במקום, שלא נדבר על כך שאין לו תקשורת טובה עם עובדים אחרים, מונעת ממנו לעבוד טוב כנדרש. מצד שני מי שעובד בשולחן במרכז החדר, עלול להרגיש אי נוחות, שלא נדבר על כך שהוא עלול להתעסק באינספור דברים רק לא בעבודה. שולחן עבודה פינתי יכול להכיל ספרייה, מגירות, כונניות, פתרונות אחסון נוחים שיאפשרו למי שיושב ליד השולחן לעבוד בצורה פרקטית.

    דוגמא טובה לאופן בו אנחנו מציגים את עצמנו בפני לקוחות וספקים היא באמצעות שולחנות לחדרי ישיבות. אלה צריכים להיות שולחנות ייצוגים, שולחן מעץ מלא, גדול, כבד, שולחן שניתן לערוך בו ישיבות ארוכות, שולחן שניתן להציב עליו מחשבים ניידים, להציב עליו כלי אוכל שונים במידה ונדרש, במילים אחרות, זה צריך להיות הפנים של המשרד. לכן חשוב שזה יהיה שולחן מיוחד, שהוא גם פרקטי אך גם מעוצב בצורה יפה.

    דוגמא טובה נוספת לריהוט שצריך להיות גם פרקטי וגם מעוצב הוא כיסא מנהלים. מצד אחד הכיסא אמור לאפשר לנו לשבת בצורה נוחה במשך כל שעות היום כשאנחנו יושבים ליד השולחן ועובדים, מצד שני, אל לשכוח שאנשים אשר מגיעים אלינו לפגישה, צריכים לדעת שאנחנו יושבים על כסא מנהלים, לא סתם כסא, הרי כמו השלט בכניסה לחדר, גם כיסא זה מבליט את תפקידנו והמשמעות שלו במשרד.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק

      הימים שבהם המורה הייתה רושמת על לוח ירוק באמצעות גיר, (ובזמן המחיקה היה נוצר ענן של גיר שהיה אופף את כל הכיתה…) נגמרו מזמן. היום, בכל מוסד חינוכי ישראלי שמכבד את עצמו, תמצאו לוח מחיק...

      לוח נייד למה זה טוב?

      כל משרד היום משתמש לפחות בלוח מחיק אחד שישרת את עובדי המשרד. הוא ממוקם לרוב בחדר הישיבות או במשרד הגדול ביותר שבעבודה והוא ניצב שם כדי לעזור לעובדים בעבודתם השוטפת, בתכנון הפרויקטים הקיימים ובהצבת תמונה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.