ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    שולחן פינתי למחשב

    לא פעם כשאנחנו בוחנים ריהוט משרדי עבור המשרד שלנו או כשאנחנו נכנסים למשרד של מישהו אחר, אנחנו מסתכלים על הכיסאות והשולחנות, בהיבט הפרקטי, כלומר כיצד הם משרתים אותנו, את הלקוחות שלנו או את מי שעובד במשרד. אך, יש לא מעט חשיבות לא רק בצד הפרקטי אלא גם בצד העיצוב.

    נכון כשאנחנו בוחרים כיסאות משרדיים אנחנו מסתכלים בעיקר על הנקודה, האם הכיסאות נוחים לנו או לא, האם הם בריאים לגב שלנו והאם יהיה לנו נוח ונעים לשבת עליהם כל היום. אך צריך לזכור, חשוב גם שהכיסאות כמו השולחנות ישתלבו היטב בעיצוב הכולל של המקום, הרי לא נרצה שלקוח ייכנס למשרד שלנו וירגיש שאין קשר בין הרהיטים, כך שכיסאות משרדיים בהם אנחנו משתמשים, לא מתאימים לשולחנות, או כשהוא ייכנס לחדר שלנו, הוא ימצא כיסא מנהלים לצד שולחן פינתי למחשב שמתאים יותר לעובד מהשורה ולא למנהל בכיר.

    לכן, כשאנחנו מבקשים לקנות ריהוט משרדי, עלינו לקחת בחשבון גם את הצד הפרקטי וגם את הצד של העיצוב. מה גובר על מה? באופן טבעי, הצד הפרקטי צריך להיות גבוה יותר במעלה, מהסיבה הפשוטה שמדובר במקום עבודה ובסופו של דבר ריהוט משרדי הוא בדיוק כמו כל כלי או מכשיר שמשרת אותנו בזמן העבודה. מצד שני, אנחנו לא יכולים לבחור בריהוט שהוא רק פרקטי אך לא מתאים כלל לעיצוב. החיפוש אחר רהיטים מתאימים צריך לקחת בחשבון את הצבע של הקירות ושל הריהוט, את פרטי הריהוט השונים מבחינת חומרים ומבנה, כך נוכל לבצע התאמה, אם לא מושלמת אז לפחות חלקית.

    למשל, כשאנחנו בוחרים כיסאות משרדיים בצבע מסוים, נכון יהיה שהוא יהיה בצבע ניטראלי, בכל הקשור לכיסאות זה שחור, מצד שני אם אנחנו בוחרים צבע אחר, נניח בורדו, אז הצבעים של הריהוט, שולחן וכוננית או שידה, צריכים להיות מותאמים לצבע זה. זה לא אומר בהכרח שהם צריכים להיות באותו צבע, אך רצוי שהם ישתלבו, אחרת המשרד יהיה דומה יותר לקרקס של צבעים מאשר למשרד רציני.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      כסא למשרד

      רבות דובר ונכתב כבר כיצד מוצאים כיסא למשרד. להבדיל מכל ריהוט אחר, כיסא למשרד הוא בעל חשיבות לא רק עיצובית או פרקטית אלא בעל חשיבות בריאותית. אם אנחנו נדע לבחור כסא בצורה חכמה יש סיכוי...

      בחירת לוח מחיק למשרד

      לוח מחיק נמצא כמעט בכל משרד או חדר עבודה, לוח מחיק עוזר לנו במשימות השוטפות של היום, להעברת מסרים ללקוחות ופרזנטציות. חשוב מאוד על מנת להתאים את הלוח לרוח המשרד ולאופי המשרד לדעת לבחור בצורה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.