ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    אביזרים למשרד

    כשאנחנו פותחים משרד חדש, אנחנו צריכים לרכוש שורה של אביזרים למשרד אשר יאפשרו לנו לעבוד בצורה טובה, עלינו לעשות רשימה של דברים אשר אמורים לעזור לנו לנהל את המשרד כמו שצריך ולאחר מכן לבצע רכישה שלהם בהתאם ליכולות הכלכליות שלנו מצד אחד ומצד שני בהתאם לצרכים שלנו.

    כשאנחנו חושבים על משרד מודרני, אנחנו בדרך כלל חושבים על ריהוט וכלים ממוחשבים מסוגים שונים, אך גם במשרד מודרני אנחנו צריכים להשתמש באביזרים למשרד מהסוג הפחות “מודרני” כגון מוצרי כתיבה או מוצרי אחסון עבור קלסרים, מסמכים, תיקיות ועוד. על מנת לבצע רכישה חכמה של הדברים הנ"ל, אנחנו צריכים לעשות רשימה מדויקת של הדברים אותם אנחנו צריכים וכיצד הם יכולים לעזור לנו.

    נקח למשל את הנושא של מוצרי אחסון. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של פתרונות אחסון מסוגים שונים שיכולים לשמש אותנו במשרד. החל משידות ומגירות ברמה של ריהוט למשרד, כגון ארונות אחסון, ועד מוצרי אחסון בדמות קופסאות קרטון למסמכים, אריזות ארכיון, תיקי טבעות, קופסאות תיוק וקטלוג, מגירות אחסון ומגשים, כונניות שולחן, מעמדי תצוגה ועוד. מדובר על מגוון רחב של מוצרי אחסון שיכולים להתאים למשרדים בסדרי גודל שונים. אותם מוצרים בנויים מקרטון, עץ, פלסטיק, ומגוון חומרים אחרים.

    כאמור, אביזרים למשרד כוללים גם מוצרי כתיבה מסוגים שונים, החל מעטים, עפרונות, כלי מחיקה, צבעים, סרגלים ועוד מגוון רחב של אביזרים שמשמשים אותנו באופן כמעט יום יומי. לכאורה זה נראה שבעולם הדיגיטלי של ימנו, אין שימוש באביזרים למשרד בדמות מוצרי כתיבה, הרי הכל נכתב ועובר דרך המחשב. אך זה לא נכון מן הסתם, מדי יום אנחנו כותבים לא מעט דברים גם על ניירת, אנחנו משתמשים בעטים ומוצרי כתיבה אחרים באופן עקבי. מספיק אם נרצה לכתוב רשימה מסוימת או לחתום על חוזה, אז נצטרך מוצרי כתיבה בדמות עט או עפרון. גם מי שעובד באופן צמוד עם מחשבים חייב להחזיק במשרד מוצרי כתיבה מסוגים שונים.

    אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, אצלנו באופיס פוינט תוכלו למצוא מגוון רחב של לוחות מחיקים למשרד ובכלל והמון ציוד משרדי ואביזרים משלימים ללוחות מחיקים. התקשרו עוד היום 050-8617861 לקבלת פרטים נוספים מהצוות שלנו אשר ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      ארונות משרד

      אחד הכלים המשמעותיים ביותר לעבודה יעילה במשרד הם ארונות משרד. הרבה פעמים אנחנו לא מתייחסים אליהם כי הם נתפסים כבר כחלק בלתי נפרד מהמשרד, חלק אלמנטרי בו, לא פעם אנחנו גם שוכרים משרד עם ריהוט...

      ניירות ושקפים

      כשאתם נכנסים למשרד של עורך דין, אדריכל או של כל בעל מקצוע, מה הדבר הראשון שאתם מסתכלים עליו? סביר להניח שאתם בודקים האם המשרד מעוצב בצורה יפה, האם הוא מסודר, האם הוא משדר את המסר...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.