ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק בהתקנה נסתרת

    רבים בוחרים היום בלוח מחיק בהתקנה נסתרת, למה אתם שואלים?

    עולם הלוחות קיבל תפנית מאוד גדולה והוא משתדרג כל הזמן, בעבר האופציות שלנו היו די מצומצמות הן מבחינת הגדלים והן מבחינת הצבעים והעיצוב. היום, בקלות רבה ניתן למצוא לוח מחיק גדול או קטן המתאים בדיוק לצרכים שלכם בגודלו ואתם יכולים לבחור מהמבחר שיש לחנויות להציע בהתאמת עיצובו לעיצוב המשרד שלכם או בביתכם.

    ישנם כמה סוגים של לוחות מחיקים המוצעים לנו בחנויות, כמו לוח מחיק מגנטי שרובנו מכירים, לרוב נמצא בכיתות בתי הספר ומגיע בגדלים שונים וניתן להתקין אותו די בקלות. ישנו גם לוח מחיק זכוכית שמבחינה פונקציונאלית הוא משמש אותנו בדיוק כמו לוח מחיק קלאסי שאנחנו מכירים רק שהעיצוב שלו הרבה יותר מודרני ומרשים. ניתן להתאים אותו לעיצוב המשרד או החדר בו אתם מתכוונים להתקין אותו והוא מגיע בדוגמאות שונות כמו פינות ישרות או פינות מעוגלות ועכשיו גם ניתן למצוא אותו עם התקנה סמויה שמשדרג את המראה שלו אף יותר.

    לוח מחיק בגדלים שונים

    לוח מחיק גדול, בינוני או קטן יכול להתאים לא רק במשרד אתם יכולים להעניק לילדכם את האפשרות "לציר על הקיר" עם לוח מחיק לילדים המותקן על הקיר. מומלץ להתאים את גובה ההתקנה לגובהו של הילד ועם השנים ניתן להגביה את מיקום הלוח להתאמה מחודשת.

    לוח מחיק מאפשר לכם לסדר את המחשבות שלכם, לערוך רשימות ואפילו לשחק בזוג עם לוח מחיק קטן. לילדים שלי לדוגמה אני שמתי לוח מחיק קטן עם טוש הקשור בחוט ברכב. כשאנחנו יוצאים לנסיעה במיוחד לנסיעות ארוכות בסופי השבוע שאנחנו יוצאים לטייל, הם משחקים ביחד "איקס עיגול" או "האיש התלוי", אנחנו נהנים לשמוע אותם משחקים ומקשיבים לצורת החשיבה שלהם והם נהנים מהמשחק המשותף. ולמען האמת היתרון הגדול ביותר שהשגנו מזה הוא, שהם לא בניידים, מצאנו את הדרך הפשוטה והקלה לגרום להם לתקשר אחד עם השני ללא הטלפונים ביד כשכל אחד צופה בסדרת הטלוויזיה האהובה עליו או נופל בשבי לאפליקציית משחק כזו או אחרת.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      להעסיק את הילדים עם לוח מחיק מגנטי

      הלוחות המחיקים נכנסו לחיינו במוסדות החינוך השונים, בחברות היי טק והיום כמעט בכל משרד או עסק. הלוחות מגיעים בעיצובים שונים, בגדלים שונים וניתנים להתאמה עבור כל אחד ולכל שימוש שרק נבחר. עם חשיבה מחוץ לקופסה...

      חנות לציוד משרדי

      כל עסק, מתחיל או עסק ותיק, צריך לעבוד עם חנות לציוד משרדי צמודה שתספק לו באופן מהיר את כל הציוד שהוא צריך בשביל שהוא יוכל להתנהל באופן קבוע. חנויות ציוד משרדי עובדות באופן צמוד עם...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.