ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    איזה לוח מחיק מתאים לך?

    לא לכולנו מתאים לוח מחיק גדול, ישנם מגבלות למקום שבו אנחנו מתכננים להתקין אותו, לא כולנו רוצים לוח מחיק שמזכיר לנו את הלוח המחיק מבית הספר ולא תמיד אנחנו יודעים מה הן כל האפשרויות שניתן להשיג היום ללוח מחיק.

    לוחות מחיקים היום מגיעים בגדלים שונים, בצבעים שונים, דגמים ועיצובים שונים ובעצם ניתנים להתאמה מרבית לשימושים שלכם. מלוח מחיק התלוי על הקיר ועד לוח מחיק מתקפל או נייד. כד להכיר את כל הלוחות המחיקים על רגל אחת המשיכו לקרוא מאמר זה.

    אילו לוחות מחיקים ניתן למצוא היום?

    ניתן לחלק את הלוחות המחיקים לשתי קבוצות הראשונה, לוחות מחיקים פורמייקה והשנייה לוחות מחיקים זכוכית. בשני המקרים הללו אם רוכשים את הלוחות מספק איכותי ואמין אתם יכולים להשיג לוחות עמידים לאורך שנים איכותיים שישרתו אתכם שנים רבות.

    לשני סוגי הלוחות תוכלו למצוא גדלים שונים, מלוח מחיק קטן ועד לוח מחיק גדול, לוח מחיק מגנטי עם מסגרת אלומיניום חזקה. השוני בין הסוגים הוא שלוח מחיק פורמייקה מגיע בצבע לבן אילו לוח זכוכית מגנטי מגיע במגוון צבעים שניתן להתאים לעיצוב הכללי של החדר בו הוא יותקן. בנוסף לכך, לוחות מחיקים זכוכית בעלי מגוון רחב של גימורים וצורות תלייה. אתם יכולים לבחור אם ההתקנה תהיה סמויה כך שלא ניתן יהיה לראות את החיבורים לקיר או עם מראה של חיבורים המעניקים עוד פן עיצובי.

    אם אתם רוצים לוח שיאפשר לכם להתנייד בקלות, אתם רוצים להציג בפני לקוחותיכם או תלמידיכם על לוח מחיק תוכלו לרכוש לוח מחיק מתקפל למשל המאפשר לכם בקלות לקפלו ולהכניסו לרכב שלכם. בצורה פשוטה זו אתם יכולים להציג את הפרזנטציה שלכם בכל מקום או לעזור לתלמידים שלכם להבין את החומר הנלמד בקלות.

    איך תדעו איזה לוח מחיק מתאים לכם?

    עשו השוואה בין הסוגים השונים, וודאו מה הצבע והעיצוב שאתם רוצים וכך יהיה לכם יותר קל לבחור איזה לוח מחיק להזמין. אם יש לכם שאלות נוספות אנחנו בחברת אופיס פוינט מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      כסא למשרד

      רבות דובר ונכתב כבר כיצד מוצאים כיסא למשרד. להבדיל מכל ריהוט אחר, כיסא למשרד הוא בעל חשיבות לא רק עיצובית או פרקטית אלא בעל חשיבות בריאותית. אם אנחנו נדע לבחור כסא בצורה חכמה יש סיכוי...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.