ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    זה לא עוד סתם לוח זה לוח זכוכית

    לוחות מחיקים נמצאים היום בכל המשרדים, ארגונים וחברות מצאו כי השימוש בלוחות מקל על עבודתם של אנשי הצוות והחברה כולה. לוח זכוכית מאפשר לכם ולעובדים ליהנות ממשרדים חדשניים, בעלי עיצוב ומראה משודרג.

    לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו בימים אלו להיכנס לשיפוץ או לשנות את כל פני המשרדים. עם החלפת פריטים בודדים, אתם יכולים להעניק למשרדים מראה משודרג ומזמין. אחד הפתרונות המשמשים בעלי עסקים רבים הוא החלפת לוחות מחיקים ללוחות זכוכית.

    למה דווקא להחליף את הלוחות?

    לוחות משמשים אותנו רבות בעבודה, בין אם זה בין העובדים, אנשי ההנהלה, לקוחות ומשקיעים שונים המגיעים לפרזנטציות וישיבות חשובות. כולם במשרד נעזרים בלוחות מחיקים כדי לייעל ולמקסם את איכות הישיבה. הלוחות הללו ממוקמים לעיני כל, הם לוקחים את שימת ליבם של כל מי שנוכח בישיבה ולכן נמצא כי החלפת פריט זה מיד משדרג את מראה הכללי של המשרד.

    יש לנו לוח מחיק מגנט, האם ניתן למגנט גם על לוח זכוכית?

    לוחות זכוכית בעלי אפשרות למגנט, מה גם ישנם לוחות זכוכית צבעוניים מרשימים שבנוסף לפרקטיקה הם מוסיפים עיצוב וצבע ממש כמו תמונה. השימוש בלוחות זכוכית איכותיים מקנים לכם שנים רבות של שימוש בלוח איכותי ומרשים בראש שקט.

    הלוחות הללו גם בעלי מסגרת אלומיניום כמו לוחות פורמייקה?

    ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים ללוח זכוכית, חלקם בעלי מסגרת, חלקם ללא מסגרת ומעניקים מראה נקי ומינימליסטי, בחלקם ניתן לראות את החיבור לקיר וחלקם בהתקנה סמויה. לוחות זכוכית מאפשרים לכם לבחור את העיצוב המתאים ביותר עבורכם ולמשרד שלכם.

    זה לא מסוכן להתקין לוח זכוכית על הקיר?

    התקנת לוחות זכוכית בטוחה בהחלט, החיבורים חזקים ונושאים משקלים רבים מהזכוכית עצמה. בנוסף, לוחות זכוכית מיוצרים מזכוכית מחוסמת שנשרפה בתנור כך שחלילה אם הלוח נופל בזמן ההתקנה או מכל סיבה שלא תהיה הזכוכית מתנפצת לחלקיקים קטנים ואינה מסוכנת כלל.

    התקנה של לוחות זכוכית

    ניתן להתקין לוח זכוכית באופן עצמאי, אם אתם רוצים שמתקין יגיע אליכם ויתקין עבורכם חברת אופיס פוינט משווקת לוחות זכוכית למשרדים רבים ברחבי הארץ. אתם מוזמנים לצור אתנו קשר או להשאיר פרטים נציג יחזור אליכם בהקדם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק מעוצב

      התקנת לוח מחיק במשרד או בעסק הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב של החלל. בעיקר בזכות חדירתם לשוק של לוחות מחיקים מעוצבים, ובפרט כאשר אנו מדברים על לוחות מחיקים מזכוכית. אם בעבר הבחירה בלוח...

      לוח מגנטי שיעזור לך לעשות תכנון נכון

      ישנם משרדים רבים שהולכים לאיבוד ולא מצליחים לייצר סדר בלו"ז שלהם, בואו נבחן כמה פתרונות אפשריים עם לוח מגנטי תכנון, סדר וארגון אלו שלושה פרמטרים מאוד חשובים לעסק שלך. על מנת שהעסק שלך יצליח עליך לבצע...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.