ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    כספות חסינות אש ומים

    משרדים ועסקים רבים, זקוקים לכספות. בכספות מאכסנים מסמכים חשובים, או חפצים יקרי ערך. חשוב מאוד, לרכוש כספות חסינות אש ומים. כספת חסינה מפני אש, תגן על תכולת כספת במקרה של שריפה. כספת חסינת מים, תגן על הכספת מפני מקרים של נזילות מים מהתקרה. כאשר יש נזילת מים מהתקרה, והכספת הדיגיטלית נרטבת, אזי יש צורך להזמין פורץ כספות בשביל פריצת הכספת.

    ממי להזמין כספות חסינות אש ומים?

    בשביל רכישת כספות, כדאי לבחור ספק לציוד משרדי המשווק כספות טובות ואיכותיות. רכישת כספת, היא שלב ראשון בעת הזמנת ציוד משרדי.

    ישנן כספות חסינות אש ומים, באיכות מצויינת, ובמחירים זולים במיוחד. תוכלו לרכוש כספות דיגיטליות, מכניות, כספות עם חיבור למחשב, וכו’.

    מה היתרונות והחסרונות של כספת דיגיטלית, לעומת כספת מכנית?

    בעת הזמנת ציוד משרדי וכספות, כדאי לדעת את ההבדל בין הכספות השונות. היתרון בכספת דיגיטלית, היא חוסר התלות במפתח לכספת. לעומת זאת, בכספת מכנית, אין תלות בקוד – כלומר, לא צריך להזמין פורץ כספות על שכחה של הקוד.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק וציוד משרדי

      כיתה יש, לוח מחיק יש… לאיזה ציוד משרדי נוסף זקוקה כל מורה מתחילה עם פתיחת שנת הלימודים? כהכנה לתחילת שנת הלימודים ייתכן והמחשבה הראשונה שלכם היא לצאת ולקנות את כל הציוד שאתם חושבים שיעזור לכם, כמורים...

      מגוון שימושים ללוח מחיק זכוכית

      לוח מחיק מסורתי כפי שאנחנו מכירים מכיתות הלימוד משמש במקומות רבים אך כיום ניתן למצוא אותו מחומרים שונים ועיצובים מגניבים כמו לוח מחיק זכוכית ורוד, שחור ועוד. בואו נבחן היכן ואיך ניתן להפתיע איתו השימושים ללוח...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.