ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מגנטי שיעזור לך לעשות תכנון נכון

    ישנם משרדים רבים שהולכים לאיבוד ולא מצליחים לייצר סדר בלו"ז שלהם, בואו נבחן כמה פתרונות אפשריים עם לוח מגנטי

    תכנון, סדר וארגון אלו שלושה פרמטרים מאוד חשובים לעסק שלך. על מנת שהעסק שלך יצליח עליך לבצע תכנון בין אם פגישות ובין אם ישיבות ועליך לעמוד בלוחות הזמנים, להגיש חוזה כזה או אחר, להשתתף בכנס שמתקיים בדיוק על הנושא שאתה מתעניין וכן הלאה. עם בסדר וארגון היומן שלך ותכנון לוחות הזמנים בצורה נכונה אתה תוכל לעמוד בכל המשימות שתציב לעצמך. אז איך ניתן לעשות זאת בקלות? בעזרת לוח מגנטי.

    לוח מגנטים לתכנון הזמנים שלך זה כלי מאוד יעיל, הרי הימים לא משתנים אלא רק מה אנחנו עושים במהלך אותם הימים. רכשו למשרדכם לוח מגנטי לתכנון, תוכלו למגנט אליו את ההזמנה של אותו הכנס שאתם חפצים ללכת, למגנט אליו את ההזמנה של החתונה של הבת של החבר הטוב שלכם ותוכלו גם להוסיף הערות על גביו.

    לוח מגנטים מעוצב לתכנון

    לוח מגנטים מעוצב לתכנון תוכלו למצוא גם כן, ישנו מבחר ללוח מחיק זכוכית מגנטי וממנו אתם יכולים להתאים לאופן השימוש שלכם בין אם אתם מעוניינים לתכנון שבועי או לתכנון חודשי, הבחירה הנכונה היא הנוחות שלכם. אם אתם בעלי משימות רבות וצפופות לאורך כל היום אולי תעדיפו לוח תכנון שבועי בו תוכלו לפרט בכל יום מה הן המשימות שעליכם לעשות ואם אתם בעלי משימות שהתכנון להן צריך להיות מראש וברמה היום יומית העבודה השוטפת לא מצריכה מכם פירוט גדול מידי אולי דווקא תעדיפו בלוח לתכנון חודשי.

    לוח מגנטי מגיע לבן וקלאסי, ישנם מעוצבים ומרשימים כמו לוח מחיק זכוכית מגנטי, כמו שכבר ציינו לפני כן ישנם לתכנון שבועי וישנם לתכנון חודשי. בבחירת הלוח, מעבר לפרק הזמן הרצוי לכם תוכלו לבחור גם בעיצוב ובצבעוניות הרצויה לכם. השימוש בלוחות תכנון אתם יכולים לשנות או להזיז את המשימות בקלות כך שהשינוי יבוצע כשכל היומן של אותו השבוע או החודש מוצגים לפניכם.

    היכנסו לקטגוריית הלוח המגנטי באתר אופיס פוינט לבחירת הלוח המגנטי המתאים עבורכם

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      מוצרי משרד

      כשאנחנו חושבים על מוצרי משרד, אנחנו בדרך כלל חושבים על מוצרים בסיסיים אשר מוכרים לנו כמעט מכל משרד בו אנחנו ביקרנו או עבדנו, מוצרים כמו כלי כתיבה, קלסרים, תיקים לתיוק, מחשבים, מדפסות וכדומה. מוצרים שאנחנו...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.