ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    3 הדברים שאסור לעשות לפני שקונים לוח מחיק גדול

    משרדים רבים רוכשים לוח מחיק גדול שישמש את צוות העובדים וההנהלה כדי לנהל ישיבות צוות ופגישות בצורה יעילה וטובה. ישנם מספר טעויות שרבים עושים בטרם רכישת לוח מחיק גדול ואנחנו כאן כדי להציג בפניכם את 3 הטעויות הנפוצות ביותר שבעלי עסקים שרוכשים לוח מחיק גדול עושים.

    לקנות לוח מחיק גדול זה קל מאוד, היום ניתן להיכנס לחנות אינטרנטית ותוך 3 דקות להזמין לוח שיגיע למשרד. הקלות על המקלדת גורמת לרבים לעשות טעויות שלאחר מעשה הם מתחרטים או שהם פשוט מאוכזבים והם צריכים להחזיר את המוצר או להחליפו. סתם מיותר, לא?

    מהן 3 הטעויות הנפוצות ביותר שבעלי עסקים עושים טרם קניית לוח מחיק גדול?

    בכדי להימנע מטעויות דומות, חייגו לנציגי אופיס פוינט עוד היום בטלפון שמספרו 073-7785001 או צרו עימנו קשר באתר ונציגינו יחזרו אליכם יעזרו לכם להתאים את גודל הלוח הרצוי לקיר עליו הוא מיועד להיתלות.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      למה צריך לוח מחיק זכוכית?

      ישנה עליה ברכישת לוח מחיק זכוכית במשרדים רבים וישנם השואלים למה? לוחות מחיקים משמשים הרבה מאוד משרדים כבר שנים רבות, השימוש בלוחות מאפשר לעובדים לעבוד בשיתוף פעולה, לארגן את המחשבות והרעיונות ומגדיל את התפוקה והיצירתיות במשרד....

      לוח מחיק לא רק למורים

      בבתי הספר, אנחנו מכירים את הלוח הגדול הלבן המונח לו שם על הקיר בחזית הכיתה, בתור ילדים פחדנו לגשת ללוח לעמוד מול כולם ולהציג את העבודה או לענות על תרגיל שהתנוסס לו שם על הלוח...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.