ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק זכוכית הבחירה הנכונה

    רבים שואלים איך לבחור בלוח מחיק נכון עבורם, איזה גודל מתאים ואיך לעשות את ההחלטה על כך? איזה סוג לוח מחיק עדיף? למה לבחור בלוח מחיק צבעוני ולא לבן? ועוד שאלות רבות. כשאנחנו מזמינים לוח מחיק להתקנה במשרד שלנו או אפילו בביתנו אנחנו עושים רכישה ארוכת טווח, הרי לא בכל יומיים אנחנו קונים לוח מחיק, לא?

    בשנים האחרונות, אנחנו רואים את הלוחות המחיקים לא רק במוסדות החינוך ובמשרדי חברות. בתקופה האחרונה ישנה נהירה של מעצבי פנים ומעצבי הום סטייל להכניס את הלוחות המחיקים גם לבית לקוחותיהם, בביתם הפרטי. הביקוש הגדול של הלוחות המחיקים עם עיצוב מעודן ואלגנטי הביא לעולם את הלוח מחיק זכוכית הכל כך מבוקש.

    איך להתאים את גודל הלוח לגודל הקיר בחדר?

    לא משנה אם אתם רוצים להתקין את הלוח בביתכם או במשרדכם בעבודה, אתם צריכים לוודא את גודל הקיר עליו יותקן לוח מחיק זכוכית. הרי לא תרצו לרכוש מוצר וברגע ההתקנה לגלות שגודלו לא מתאים לכם. ההתעסקות שלאחר מכן, להחליף את הגודל, לנסוע חזרה מסרבלת את התהליך שבפועל כל כך פשוט.

    ישנם 2 סוגים לוחות מחיקים:

    במאמר הזה, אנחנו מתמקדים בלוחות מחיקים זכוכית ולא בלוחות מחיקים פורמייקה ולכן נתמקד בהם. לוח מחיק זכוכית יכול להיות מגנטי או לא מגנטי, בשני המקרים תוכלו לבחור את צבע הלוח לפי בחירתכם, לבן, שחור או צבעוני מהקטלוג. הצבעים השונים יכולים להכניס סטייל ונגיעה עיצובית במשרדכם או אם אתם מתקינים את הלוח המחיק בחדרי הילדים, תוכלו לתת להם לבחור באיזה גוון הם רוצים את הלוחות.

    האם הצבע משפיע על איכות הלוח?

    לוחות מחיקים זכוכית צבעוניים איכותיים בדיוק כמו הלבנים. השימוש בלוחות הללו עם הטושים המחיקים המתאימים ישמרו על חיי הלוח. שימו לב אם אתם מזמינים את הלוח השחור, עליכם להתאים טושים מתאימים ללוח הזה.

    אנחנו באופיס פוינט בעלי ניסיון רב שנים באספקת לוחות מחיקים זכוכית במשרדים ובבתים. להתאמת הלוח מחיק זכוכית אצלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק נייד

      לוח מחיק נייד הוא ציוד משרדי בעל ערך רב. יתרונו הבולט טמון כמובן בניידותו, המאפשרת להציבו בקלות בנקודות שונות במשרדי החברה. פתרון שמתאים מאד לחללים קטנים ומצומצמים, אך גם למשרדים גדולים ומרווחים. לאור הביקוש הרב, קיימים...

      כסא למשרד

      רבות דובר ונכתב כבר כיצד מוצאים כיסא למשרד. להבדיל מכל ריהוט אחר, כיסא למשרד הוא בעל חשיבות לא רק עיצובית או פרקטית אלא בעל חשיבות בריאותית. אם אנחנו נדע לבחור כסא בצורה חכמה יש סיכוי...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.