ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק לא רק למורים

    בבתי הספר, אנחנו מכירים את הלוח הגדול הלבן המונח לו שם על הקיר בחזית הכיתה, בתור ילדים פחדנו לגשת ללוח לעמוד מול כולם ולהציג את העבודה או לענות על תרגיל שהתנוסס לו שם על הלוח מבלי שיכולנו לחשוב על הפתרון קודם לכן. היום, כשאנחנו בוגרים, משתלבים במשרדים שכחלק מהתקשורת הצוותית או הפרזנטציה (פרטנית או קבוצתית) אנחנו נעזרים בלוח מחיק והפעם אנחנו מרגישים נינוחים הרבה יותר לגשת אליו.

    איך תתאימו את הלוח המחיק לשימושים שלכם?

    לפני שאתם רוכשים לוח מחיק, אתם רוצים לדעת מה הגודל המומלץ ביותר עבורכם שכן אם תזמינו לוח קטן מידי זה יראה מגוחך בחדר ישיבות או על הקיר במשרדכם ואם תזמינו לוח מחיק גדול מידי לא בהכרח הוא יתאים למידות הקיר החלל. מדידה מוקדמת תחסוך לכם בטעויות מיותרות.

    תחשבו על השימוש העיקרי בו אתם הולכים להשתמש בלוח מחיק, האם אתם אנשי מכירות או יעוץ המעבירים פרזנטציות במקומות שונים ודווקא יעזור לכם לוח מחיק נייד, כזה שתוכלו להכניס בקלות לרכבכם ולנוע איתו ממקום למקום ביעילות ונוחות או שאתם יושבים במשרד אחד והלקוחות שלכם מגיעים עד אליכם? כשתענו על השאלה הזו תוכלו לבחור ביתר קלות את הלוח הנכון לכם.

    התאימו את הלוח המחיק לעיצוב שלכם, אם אתם עובדים במשרדים מעוצבים, אתם לא רוצים להרוס את העיצוב המוקפד עם פריט מיושן במראה שלו. בחרו בלוחות מחיקים מעוצבים כמו לוח מחיק זכוכית צבעונית או לבנה, להוספת הדרמטיות במשרד לוח מחיק זכוכית שחור יכול לתת את האפקט רק זכרו לקנות את הטושים המתאימים לשימוש בו.

    מה טווח מחירי לוחות מחיקים?

    כפי שיש מבחר רחב של לוחות מחיקים, מסוגים שונים עם עיצובים שונים וגדלים שונים כך גם המחירים שונים זה מזה. אנחנו באופיס פוינט מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כדי שניתן לכם את ההצעה המשתלמת ביותר. כדי לקבל מידע על סדרי גודל המחירים לפי סוגי הלוחות, אתם מוזמנים להיכנס לחנות שלנו בכתובת officepoint.co.il ולמצוא כל סוג לוח מחיק שקיים.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      מגרסה משרדית

      עידן האינטרנט והמחשבים היה אמור, לכאורה, לגרום לכך שלא יהיה עוד שימוש בנייר. הרי מה הטעם להשתמש בנייר, אם אפשר הכל לכתוב במסמכי וורד ולשמור במחשבים? הנייר דורש הרבה יותר מדי, הוא דורש שנשמור אותו...

      ארונות משרדיים

      כשמדברים על ריהוט למשרדים, נהוג לחלק את התחום למספר קטגוריות, בקטגוריה אחת נמצא ריהוט קלאסי, בדיוק כמו זה שקיים בבית אך במקרה שלנו הוא נועד לעבודה משרדית, בקטגוריה אחרת נמצא ציוד משרדי, אומנם לא מדובר...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.