ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק למשרד לימי הולדת

    ישנן דרכים רבות ושונות לציון ימי ההולדת של עובדי החברה, אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר שמשרדים רבים משתמשים זהו לוח ימי הולדת למשרד. לא צריך לשלוח מיילים לאנשי הצוות "היום יש לשרית יום הולדת" או לשלוח מסרונים. היום משרדים רבים שמים בפינת הקפטריה או אצל המזכירה לוח מחיק במשרד לציון ימי הולדת שחשוף לכל עובדי החברה והם יכולים לראות בעצמם.

    תכנון ימי הולדת במשרדים הפך עם השנים למסורת במקומות עבודה רבים בארץ. מביאים עוגה, עושים הרמת כוסית לצוות, יוצאים כולם לארוחת צהריים משותפת וכן הלאה. כדי להימנע ממצבים מביכים בהם שוכחים יום הולדת של אחד מעובדי הצוות, ניתן לציין את ימי ההולדת של העובדים על גבי לוח מחיק לימי הולדת במשרד, כך כולם רואים מי הבא בתור, אפשר לאסוף כסף בצורה דיסקרטית ולהפתיע ביום המיוחל את החוגג.

    חברים לעבודה לא בהכרח חברים בפייסבוק

    בשנים האחרונות, אנחנו נזכרים בימי ההולדת של חברים ומכרים כי פייסבוק מזכיר לנו ושולח לנו הודעה כי ל"ישראל ישראלי" חוגג יום הולדת היום, אנחנו נכנסים לפרופיל ושולחים לו איחולים ברשת וכך אנחנו ניצלים מהמבוכה משכוח לאחל לו מזל טוב. במשרדים רבים, המצב קצת שונה שכן לא כולם חולקים את פרופיל הפייסבוק שלהם עם קולגת לעבודה ואז קל מאוד לפספס את יום ההולדת של אותו אחד שיושב בעמדה הצמודה כל יום כמעט כל היום.

    להתארגן בקבוצות ימי הולדת

    עם לוח מחיק לימי הולדת במשרד תוכלו להתארגן על חגיגות משותפות למשל חגיגות יום ההולדת לילדי חודש דצמבר, הדבר יקל על כלל העובדים מאיסוף הכסף למתנה, מארגון של ארוחת צהרים לעובדי הצוות וכך ניתן לחלוק את השמחה לכולם יחד. אם חגיגות ימי ההולדת מרוחקים זה מזה ומספר עובדי החברה מצומצם תוכלו לתכנן את חגיגות ימי ההולדת בשבוע ימי הולדת או פרטני לכל אחד בנפרד.

    לוח מחיק למשרד עם ימי הולדת מצוינים על גביו מאפשר לכם לחגוג לכל עובד בחברה אפילו רק עם כרטיס ברכה לאות התייחסות ופרגון מבלי לשאול אחרים ומבלי לפספס אף אחד. אם גם אתם רוצים לוח ימי הולדת למשרד אתם מוזמנים ליצור אתנו – צוות אופיס פוינט קשר ונציגינו יחזור אליכם בהקדם או חייגו 073-7785001 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      קלסר חצי שקוף

      למי מתאים להשתמש עם קלסר חצי שקוף? קלסר חצי שקוף, מתאים לסטודנטים, ולתלמידים. מדוע? כי לקלסרים האחרים, הלא שקופים, משתמשים אחרים, שצריכים קלסרים ותיקיות אטומים. ארון קלסרים משרדי: אם נתבונן בארון לקלסרים במשרדים השונים, נראה שהקלסרים בארונות...

      אספקת ציוד משרדי

      כל משרד, לא משנה באיזה סדר גודל הוא ולא משנה היכן הוא ממוקם, חייב לעבוד עם חנות או אתר אינטרנט קבוע אשר יבצע עבורו אספקת ציוד משרדי. יש מקרים, בעיקר בתחילת הדרך, בהם עדיין מתקשים...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.