ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק מזכוכית – יתרונות

    אין כיום משרד בישראל אשר לא עושה שימוש בלוח מחיק, ועל כן, אין זה מפתיע, שגם בתחום הזה, הנחשב לנישתי, אנו רואים לא מעט חידושים ופיתוחים בעלי ערך.

    בפרט לאור העובדה שלוחות מחיקים איכותיים פרצו זה מכבר את גבולות הגזרה העסקיים, ואנו נפגשים בהם גם בבתים פרטיים, חדרי ילדים, מטבחים, מוסדות חינוך ועוד.

    תהיה המטרה אשר תהיה, ענף הלוחות המחיקים עבר בתקופה קצרה מהפכה משמעותית. כיום, כאשר אתם קונים לוח מחיק, ובוחנים את הקטלוגים של המותגים המובילים בתחום, אתם עומדים בפני שפע ומגוון. כולל בכל הנוגע לחומר הגלם ממנו עשוי הלוח.

    לוח מחיק מזכוכית, הבשורה החדשה

    אחד המוצרים הבולטים מבחינה זו הוא לוח מחיק מזכוכית. זהו לוח מחיק איכותי ביותר, אשר פלטת התצוגה שלו איננה עשויה מפורמייקה חלבית ובסיסית (כמו בלוחות הסטנדרטיים), אלא מזכוכית ברמה גבוהה.

    המותגים המובילים בענף אף מקפידים על כך שתהיה זו זכוכית מחוסמת ובטיחותית בסטנדרטים של אקסטרה-קליר (ללא ריכוזי עופרת בחומר). בין החברות המרכזיות שעוסקות בתחום, ניתן לציין לדוגמה את חברת בי-קליר (www.Bclear.co.il), המשווקת לוחות מחיקים איכותיים מזכוכית בגדלים שונים, צבעים שונים, התקנות שונות ולשימושים שונים.

    לוח מחיק מזכוכית, יתרונות מרכזיים

    בחירה בלוח מחיק מזכוכית מקפלת בחובה יתרונות רבים. ראשית, מראה הלוח הוא חלק, מבריק (לא מט) ויוקרתי. ככל שמדובר על לוח מחיק מזכוכית בצבע לבן, הלבן הוא ממש בגוון שלגי ובוהק. זאת בניגוד ללוחות “הלבנים” הרגילים, אשר זמינים בגימור שמנת ערפילי.

    צבעו הלבן והבוהק של הלוח המחיק העשוי מזכוכית נובע מתהליך צביעה חדשני המתאים במיוחד לעיצובי זכוכית בסטנדרט אקסטרה קליר.

    כמו כן, נראותו של הלוח לא מסתיימת רק בפלטה עצמה. לוחות מחיקים מזכוכית זמינים לשיווק גם עם מסגרות מרחפות. ההתקנה יכולה להיות ללא כל סממן חיצוני או על בסיס ספייסרים קטנים ואלגנטיים אשר ממוקמים בעדינות בקצות הלוח.

    בנוסף, לוח מחיק מזכוכית זמין גם בפלטת צבעים. לדוגמה, בקטלוג העשיר של חברת בי-קליר, מהמותגים המובילים בענף, תוכלו למצוא לוחות מחיקים צבעוניים מזכוכית בגוונים של ורוד, כחול ועוד. כולל לוחות מחיקים שחורים אשר הכתיבה עליהם נעשית עם טושים זוהרים, או לוחות מחיקים שקופים לחלוטין בגוון “קפוא” (הנחשבים לפופולריים מאד במשרדים עם עיצוב היי-טקיסטי).

    יתרונות פונקציונאליים

    מעבר לכל היתרונות העיצוביים, לוח מחיק מזכוכית הוא אביזר פונקציונאלי מאין כמוהו. היות שמדובר בזכוכית, חומר הגלם המרכזי של הלוח איננו “סופח” כתמי דיו. גם לאחר שימוש רב בלוח, המראה החלק נותר בעינו. ממש כמו ביום ההתקנה. זהו יתרון חסר תקדים ביחס ללוחות המחיקים הפשוטים, אשר בחלוף זמן קצר “מתהדרים” בלא מעט כתמי עבר.

    הכתיבה על לוח מחיק מזכוכית נעשית באמצעות טושים מחיקים מכל סוג, והמחיקה על ידי מחק סטנדרטי או אפילו מטלית בלבד.

    כדאי גם לדעת כי לוחות מחיקים מזכוכית, היות שהם לוחות מחיקים איכותיים, מגיעים לרוב כשהם מגנטיים לחלוטין. זאת תודות לפלטת מתכת דקיקה אשר מותקנת באופן מוסתר בגוף הלוח. כלומר, הלוח המחיק משמש לא רק לרישומים, אלא גם לתליית מסמכים ופתקי תזכורת.

    גדלים ומידות

    לוחות מחיקים מזכוכית זמינים עבור משרדים וחברות בשלל גדלים. למשל, חברת בי-קליר משווקת ללקוחות משרדיים וביתיים לוחות מחיקים לבנים בגדלים של החל מ-60 ס"מ על 90 ס"מ, ועד לוחות מחיקים ענקיים מזכוכית המשתרעים עם פני שטח של מטר על שני מטרים (המותקנים לרוב בתור לוחות מחיקים יוקרתיים בחדרי ישיבות, כיתות במוסדות לימוד וכדומה).

    לוחות צבעוניים זמינים בגדלים של 40 ס"מ על 60 ס"מ, או 80 ס"מ על 120 ס"מ, וישנו גם לוח מחיק מרובע עם צלע של כ-60 ס"מ. לוחות מחיקים שחורים, אשר הרישום עליהם נעשה באמצעות טושים מחיקים זוהרים, משווקים לרוב בגדלים של 60 ס"מ על 90 ס"מ או 90 ס"מ על 120 ס"מ.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      שולחנות למשרד

      אחת השאלות שמדירות שינה מלא מעט בעלי משרדים היא, כיצד בוחרים שולחנות למשרד. מן הסתם ברור שכל משרד צריך שולחנות, הן שולחנות כתיבה (או שולחנות עבודה) לעובדים השונים, שולחן לחדר ישיבות, ואולי גם שולחן לחדר...

      לוח מחיק זכוכית

      היתרונות של לוח זכוכית מחיק ביחס ללוח מחיק רגיל את כל היתרונות של הלוח ניתן לראות בתמונה למעלה אבל ישנן סיבות נוספות שהלוחות זכוכית של המותג Bclear הוא מותג האיכותי ביותר. 10 שנות אחריות על אי...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.