ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    ריהוט משרדי לעסקים

    כשאנחנו פותחים משרד חדש או מחזיקים משרד במשך תקופה ארוכה, יש דברים שלכאורה נראים לנו מובנים מאליהם. אנחנו רואים אותם בכל משרד ומניחים שזה שם כי זה שם, כך למשל הריהוט המשרדי. אך בשביל שנוכל ליהנות מנוחות ונראות טובה, אנחנו צריכים מפעם לפעם לרענן את הריהוט במשרד.

    אפשר למצוא לא מעט ספקי ריהוט משרדי, אך הבחירה ביניהם היא לא פשוטה בכלל. מדובר בבחירה שצריכה להתבצע אחרי שאנחנו בודקים מספר נתונים ומשתנים, בצורה דומה למשתנים ונתונים שעלינו לבדוק בכל עבודה עם חנויות וספקים לריהוט משרדי, כולל כאלה שאינם קשורים לציוד משרדי מן הסתם אלא לדברים אחרים.

    כיצד בוחרים ספק לריהוט משרדי?

    ראשית, יש לבחון שהספק מתאים לסדר גודל של משרד כמו שלנו. כלומר עלינו לבדוק שלא מדובר בספק קטן מדי עבור הצרכים של המשרד שלנו או בספק גדול מדי שלא יהיה זמין עבורנו. הספק איתו אנחנו נרצה לעבוד הוא כזה שיוכל לספק לנו את הריהוט המשרדי שיתאים למה שאנחנו מחפשים ובזמינות שמתאימה לצרכים שלנו.

    שנית, אם הזכרנו זמינות, הרי ספק לציוד משרדי צריך להיות זמין לצרכים שלנו תוך ימים בודדים, רצוי יום-יומיים ולא מעבר לכך. אם הוא לא יהיה זמין לנו כל כך מהר, אנחנו עלולים לגלות שדברים חסרים לנו ואין מי שיספק לנו אותם. במקרה כזה יהיה עלינו להתחיל לחפש ספקי ציוד משרדי, דבר שהוא לא נוח. לכן הספק שלנו צריך להיות זמין הן מבחינת לוח זמנים והן מבחינת המיקום, כלומר הוא צריך לעבוד באזור שלנו.

    שלוש, מגוון מוצרים ומגוון מותגים. רצוי שספק לציוד משרדי יוכל להציע לנו מגוון מוצרים של מגוון חברות. כך יכולת הבחירה שלנו תגדל. עלינו לבחור אך ורק מותגים טובים כמובן, כאלה שיכולים לשמש אותנו זמן רב, אך ככל שתהיה לנו בחירה רבה יותר כך נוכל לבחור בצורה חכמה ומושכלת יותר.

    והדבר אחרון, עלויות, מן הסתם לא נרצה לבזבז הרבה כסף על רכישת הריהוט למשרד, בטח לא יותר ממה שאנחנו מקציבים לכך. לכן חשוב שהעלויות לא יהיו גבוהות מדי, ויש לוודא שברכישות מרוכזות יש גם הנחה והפחתת עלויות.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק

      הימים שבהם המורה הייתה רושמת על לוח ירוק באמצעות גיר, (ובזמן המחיקה היה נוצר ענן של גיר שהיה אופף את כל הכיתה…) נגמרו מזמן. היום, בכל מוסד חינוכי ישראלי שמכבד את עצמו, תמצאו לוח מחיק...

      מגרסה משרדית

      עידן האינטרנט והמחשבים היה אמור, לכאורה, לגרום לכך שלא יהיה עוד שימוש בנייר. הרי מה הטעם להשתמש בנייר, אם אפשר הכל לכתוב במסמכי וורד ולשמור במחשבים? הנייר דורש הרבה יותר מדי, הוא דורש שנשמור אותו...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.