ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק נייד

    לוח מחיק נייד הוא ציוד משרדי בעל ערך רב. יתרונו הבולט טמון כמובן בניידותו, המאפשרת להציבו בקלות בנקודות שונות במשרדי החברה. פתרון שמתאים מאד לחללים קטנים ומצומצמים, אך גם למשרדים גדולים ומרווחים.

    לאור הביקוש הרב, קיימים כיום בשוק סוגים שונים ואיכותיים של לוחות מחיקים ניידים. כך שהחידושים בתחום מציעים מגוון רחב של שימושים וורסטיליים במוצר.

    לדוגמה, אנו רואים עלייה עקבית בביקוש למוצרים ייחודים כדוגמת לוח מחיק נייד מזכוכית. מוצר חדשני, המשווק בישראל על ידי מספר מצומצם של מותגים מובילים, כגון חברת בי-קליר (www.Bclear.co.il), המתמחה בייבוא, שיווק וייצור לוחות מחיקים בסטנדרט גבוה.

    סוג נוסף בקטגוריה זו, הנחשב אף הוא לשכיח בנוף המשרדי בישראל, הוא לוח מחיק פליפצ’ארט. לוח רב-תכליתי המשלב לוח מחיק נייד עם מנגנון ייחודי להצגת מסמכים מתחלפים.

    לוח מחיק נייד, איך בוחרים?

    הפרמטר הראשון בבחירת לוח מחיק נייד הוא מן הסתם הניידות. לוחות מחיקים ניידים ניצבים על חצובות מסוגים שונים, כאשר הדגמים האיכותיים עומדים על גבי חצובות המאובזרות עם גלגלי סיליקון. זהו היבט פונקציונאלי חשוב בכל הנוגע לשימוש רב בלוח לאורך שנים, בפרט אם הוא עתיד להתנייד תדיר בין האזורים במשרד.

    פרמטר מהותי נוסף הוא דו-צדדיות. לוחות מחיקים ניידים איכותיים עשויים להיות גם לוחות דו-צדדיים. זהו יתרון גדול, במיוחד בלוחות מחיקים ניידים קטנים. העובדה שהלוח המחיק הוא דו-צדדי מהווה מכפיל שטח של ממש.

    לוח מחיק נייד מזכוכית

    עולם הלוחות המחיקים עבר כאמור כמה וכמה שדרוגים משמעותיים, בראש ובראשונה עם כניסתם ההולכת וגוברת של לוחות עשויים זכוכית. אלו לוחות מחיקים אשר פלטת התצוגה שלהם עשויה מזכוכית, ולא משכבה עדינה ודקה של פורמייקה חלבית.

    לוח מחיק מזכוכית, נייד או קבוע, מספק שלל יתרונות. זכוכית, שלא כמו פורמייקה, איננה סופחת את כתמי הדיו. הלוח המחיק שומר על נראות וניקיון לאורך שנים, ללא כל צורך בפעולות תחזוקה.

    כמו כן, רבים מהלוחות המחיקים הניידים אשר משווקים על ידי מותגים מובילים, מוצעים ללקוח כאשר הם מגנטים לחלוטין, ובכך מגבירים את היישומים שניתן לבצע בעזרת הלוח. בחברות המרכזיות בתחום, כמו חברת בי-קליר, מגנטיות הינה כמעט תמיד ברירת מחדל.

    לוח מחיק עם מנגנון פליפצ’ארט

    לוח מחיק נייד יכול להיות זמין ללקוח גם בתור לוח פליפצ’ארט. כלומר, לוח מחיק אשר מהווה למעשה מוצר שהוא שניים-באחד. גם לוח מחיק, על כל היתרונות הפונקציונאליים הידועים, וגם מנגנון להצגת מסמכים.

    לוחות פליפצ’ארט מאפשרים לעשות שימוש הולך וחוזר בהצגות ובשרטוטים על גבי הלוח, תוך שמירת הרישומים לתקופה ארוכה וממושכת. כמובן שניתן לתלוש את מסמכי התצוגה ולהוציאם אל מחוץ לגבולות הגזרה של הלוח.

    מידות וגדלים

    לוחות מחיקים ניידים ממוקמים בחללים שונים במשרדים לרבות חדרי ישיבות, חדרי מנהלים, חדרי עובדים, חללים משותפים ועוד. על כן, הם זמינים במגוון רחב של גדלים ומידות. לדוגמה, בקטלוג המרשים של חברת בי-קליר, תוכלו למצוא לוחות מחיקים ניידים בגדלים של 90/120 ס"מ, 70/120 ס"מ, וכן לוחות פליפצ’ארט בגודל סטנדרטי של 70/100 ס"מ.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      פינות ישיבה למשרד

      אחד הדברים הראשונים שאנחנו רואים כשאנחנו נכנסים למשרד הוא את פינות הישיבה השונות שמצויות בו. מדובר בפינות ישיבה שמיועדות ללקוחות המשרד וכן לעובדיו. אותן פינות ישיבה למשרד מהוות גם ריהוט פרקטי לשימוש, אך גם יש...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.