ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק מזכוכית עם מסגרת או בלי, מה עדיף?

    אז מה כדאי, עם מסגרת או בלי?

    תחום לוחות מחיקים הנחשב לבנאלי, הפך בשנים האחרונות לפריט עיצובי מרשים, כזה שנכנס למגמות העיצוב המובילות. מותג בי קליר הוא זה שהחליט לנפץ את התחום הבנאלי ולהביא לוחות מחיקים מעוצבים העשויים מזכוכית מרשימה במגוון רב של צבעים. אך הטוויסט האמיתי בלוחות הוא דווקא הגימור שלו.

    אם הכרתם עד היום לוחות מחיקים עם מסגרת אלומיניום פשוטה, קבלו את הדבר הבא – לוחות מחיקים ללא מסגרת ובגימורים מרשימים שיכולים להיות מעוגלים, חדים, או ללא כל מסגרת. למעשה, הלוחות מגיעים עם עיצוב נקי בסגנון הייטקיסטי ונתלים באלגנטיות על הקיר עם תלייה מרחפת ומוסתרת היוצרים תמונה אומנותית על הקיר.

    קצת על הדגמים של ביקליר המגיעים ללא מסגרת

    מותג Bclear מציע מגוון סוגי לוחות מחיקים, חלקם מגיעים עם מסגרת וחלקם בלי. הדגם הפופולרי ביותר הוא לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן עם עיצוב מעוגל והתקנה נסתרת, עם משטח כתיבה גדול יחסית העשוי מזכוכית אקסטרה קליר עם זכוכית מחוסמת אטומה בעובי 4 מ"מ. בקטגוריה זו תוכלו למצוא גם את דגם לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן – קלאסי עם התקנה מרחפת המכילה 4 נקודות תפיסה מרשימות המייצרות עיצוב מרשים ביותר.

    דגם נוסף המייצר מראה של קולאז' תמונות, הוא לוח זכוכית מחיק מגנטי קטן המגיע בכמה צבעים שונים לבחירה. מדובר על משטח כתיבה איכותי ומעוצב בצבעים שונים, העשוי מזכוכית בטיחותית. את הלוחות הצבעוניים הללו תוכלו למצוא בגדלים קטנים יחסית בגודל: 60/60 ס"מ, 40/60 ס"מ. כמובן שתוכלו לבחור כמה צבעים ולייצר קיר מרהיב. הצבעים הם – לבן, ירוק, תכלת, סגול, ורוד ואפור בהיר.

    הדגמים של ביקליר עם מסגרת

    לוח מחיק עם מסגרת הוא הדגם המסורתי יותר, אבל גם כאן מותג בי קליר מביא דגמים ייחודיים שאינם דומים ללוחות המסורתיים. המסגרת מגיעה עם טוויסט מיוחד. לדוגמה, לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן משולב עם מסגרת שחורה שהיא חלק מצביעת הלוח – ללא מסגרת פיזית, מה שמקנה ללוח תחימה, אלגנטיות וייחודיות השונה ממסגרות האלומיניום המוכרות. גם הלוח עצמו מרשים מאוד ועשוי מזכוכית מחוסמת ואיכותית.

    דגם נוסף המזכיר את הלוחות המסורתיים הוא לוח לבן מחיק מגנטי המגיע עם מסגרת אלומיניום איכותית מאוד ובפינות קיים טוויסט של פינות בצבע שחור המשתלב נהדר עם הלוח הזכוכית המרשים.

    אז מה כדאי?

    הכל עניין של עיצוב החלל. במידה והחלל מעוצב בצורה הייטקיסטית, העדיפו לרכוש לוח מחיק ללא מסגרת, ואולי גם להעז לבחור לוח בצבע שחור או בצבע פסטל שישדרג את החלל. אם תרצו לעצב את המשרד בצורה מסורתית, תוכלו ללכת על הדגמים עם המסגרת.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      מגוון שימושים ללוח מחיק זכוכית

      לוח מחיק מסורתי כפי שאנחנו מכירים מכיתות הלימוד משמש במקומות רבים אך כיום ניתן למצוא אותו מחומרים שונים ועיצובים מגניבים כמו לוח מחיק זכוכית ורוד, שחור ועוד. בואו נבחן היכן ואיך ניתן להפתיע איתו השימושים ללוח...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.