ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    מהם היתרונות הבולטים של לוח שעם?

    לוח שעם הוא אחד הלוחות המסורתיים שכולנו מכירים עוד מילדות. הוא עשוי מחומר שעם המוכר לנו מהפקק של בקבוקי היין, וניתן לנעוץ עליו פתקים, תמונות וכל שנרצה (במשקל קל, כן…).

    לוח שעם נפוץ מאוד במשרדים, בבתים והוא מהוות תוספת מרשימה לקיר, אך מלבד זאת הוא פרקטי מאוד וניתן לבצע בו מגוון שימושים. החברה שהחליטה לחדש את תחום לוחות השעם ולוחות מחיקים היא Bclear, אחת החברות המובילות בשיווק לוחות שעם מעוצבים המתאימים למגמות העיצוב המובילות.

    לוח שעם בקו נקי וחדשני מגיע למשרד

    קולקציית לוחות שעם של מותג בי קליר מגיעה במגוון רב של סגנונות עיצוביים, הרחוקים מאוד ממה שהכרתם עד היום. רגע, מה זה אומר? הם מגיעים במגוון רב של צבעים, ולא רק בצבע החום המסורתי. לדוגמה, תוכלו למצוא אותו בצבע אפור, שחור, חום כהה ועוד. למעשה, הלוח מצופה בד איכותי המקנה ללוח מראה קלאסי מיוחד. גם מבחינת עיצוב הלוח, תוכלו למצוא אותו עם מסגרת או בלי לדוגמה מסגרת עץ שחורה או חומה או בגימור נקי ללא מסגרת כלל. לרשותכם שני גדלים לבחירה – גדול: 60/90 ס"מ, קטן: 40/60 ס"מ.

    איכות של פעם, מראה עיצובי של היום

    האיכות של לוחות השעם היא ממש כמו פעם, שהיו מייצרים לוחות שעם איכותיים ועבים, כאלה שנשמרים לאורך שנים רבות. זאת כמובן בניגוד לתקופה הנוכחית בה מוכרים לוחות שעם דקיקים המתקלפים לאחר תקופה קצרה. בי קליר משקיעה באיכות לוחות השעם, והם מגיעים עם שכבה עבה, גב עץ יצוק ומסגרת עץ חזקה נראית או נסתרת לבחירה. גם מבחינה עיצובית, לוחות השעם מגיעים עם מגוון גימורים מיוחדים וצבעים המשנים לגמרי את עיצוב החלל.

    עושים סדר בבלגן וגם מתעדים זיכרונות

    לוח שעם יכול להתאים גם למשרד וגם לבית. במשרד נוכל להשתמש בו כדי לנעוץ פתקים, משימות ותמונות, ואילו בבית נוכל לתלות עליו רשימה של קניות ואפילו לתעד את הזיכרונות היפים שלנו, כלומר לנעוץ את התמונות על גבי הלוח. כדי לעצב פינה מושלמת עם לוח שעם, תוכלו לנעוץ עליו מנורות קטנות ואקססוריז קטנים שיהיו בין התמונות ויהפכו אותו לפינה קסומה.

    אז איפה כדאי לתלות לוח שעם?

    לא משנה היכן תרצו למקם את לוחות השעם, הקפידו לתלות אותם בגובה מסוים שיאפשר לכם לקבל אליו גישה מהירה. לדוגמה לצד שולחן העבודה ולא מעליו, כך תוכלו להגיע אליו בקלות ללא המכשול של השולחן. דבר נוסף, הקפידו לתלות אותו בגובה נוח, לדוגמה לצד שולחן העבודה בגובה ישיבה, כך תוכלו לנעוץ פתקים בעודכם יושבים.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לא רק שחור או לבן – לוח זכוכית צבעוני

      כולנו מכירים את הלוחות המחיקים הלבנים הגדולים, מימי בית הספר, היום גם בגנים, בכל המשרדים ובעצם כל מוסד או ארגון מחזיק בכמה מאלו. האופנה והעיצוב שנמצאים בכל דבר, מעיצוב כפיות ועד מכוניות, מטוסים או כל...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.