ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    מתנה מושלמת למשרד לוח מחיק זכוכית

    חבר פתח עסק או העביר את המשרדים של החברה למקום חדש? מה קונים מתנה לבעל העסק לחנוכת בית העסק החדש? לא פעם אנחנו שוברים את הראש במציאת מתנה לעסק של חבר או מכר, עוד בקבוק יין? עוד ברכת העסק? זה כבר נדוש וכנראה שגם לא מעט אנשים אחרים יבואו עם מתנו זהות. תהיו יצירתיים ותעניקו לחברכם מתנה ייחודי ושימושית.

    לוח מחיק זכוכית זו המתנה הטובה ביותר להעניק לבעלי עסקים קרובים ללבכם. זה יכול להיות חבר, אחות או מכר קרוב שעורך חנוכת בית עסק ורוצה להראות את המקום החדש לקרובים והחשובים לו. העניקו לאותו אחד או אחת את המתנה האולטימטיבית ביותר לוח מחיק זכוכית שייתלה על קיר משרדו, אתם תהיו גאים במתנה שלכם והם ייהנו מהשימוש בה.

    למה דווקא לוח מחיק זכוכית?

    בכל בית עסק ישנו לוח מחיק אחד מסוג מסוים לפחות – בין אם זה לוח מחיק זכוכית, לוח מחיק מגנטי, לוח מחיק נייד ועוד, זה יכול להיות בחדר הישיבות, במשרדים של ההנהלה או בחדרי הצוותים. השימוש בלוחות מחיקים נמצא כאחד הדרכים היעילות ביותר לשמור על סדר וארגון במשרד, על סיעור מוחות אפקטיבי ויעיל והיום בזכות לוחות מחיקים זכוכית ניתן לשדרג את המראה של המשרדים בכלל.

    ככה סתם לוח מחיק?

    לוח מחיק זכוכית אינו עוד לוח, הוא בעל עיצובים שונים, גדלים שונים, גימורים שונים כמו עם מסגרת, ללא מסגרת, אם רואים את החיבורים לקיר או שהם סמויים ולא ניתן להבחין בהם כלל. לוחות מחיקים זכוכית הם עמידים לאורך שנים ומאפשרים לבעלי העסק ולעובדיו ליהנות משימוש איכותי וטוב שנים רבות.

    איך להפוך את הלוח מחיק זכוכית למתנה ייחודית ומרשימה?

    לוחות מחיקים זכוכית מגיעים במידות שונות, ראשית בחרו את מידת הלוח הרצויה לכם, הוסיפו על גבי הלוח כמה מגנטים שיוצמדו ללוח וחבילת טושים צבעוניים מחיקים. את כל זה תוכלו לארוז באריזת צלופן והינה לכם מתנה מושלמת יצירתית ואיכותית לחנוכת בית עסק. רוצים להרשים עם מארז מתנה לבית העסק? אנחנו חברת אופיס פוינט מזמינים אתכם לצור אתנו קשר בטלפון 073-7785001 או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      מיכון משרדי

      אין כיום משרד שיכול לעבוד באופן סדיר וטוב ללא מה שמכונה בעגה המקצועית, מיכון משרדי. מרבית העבודה של משרדים ועסקים, לא משנה אם מדובר במשרד שעוסק בעריכת דין, כתיבה, עיצוב או כל תחום אחר, חייב...

      ציוד לביה"ס

      בחודש אוגוסט, מתרגשים ההורים והילדים לקראת החזרה לשנת הלימודים הקרובה. אנחנו יכולים לראות כיצד ההורים והילדים ממהרים אל חנויות שונות לרכוש ציוד לבית ספר. בדרך כלל, לפני תחילת שנה, ההורים קונים ציוד רב לילדים, חלקו...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.