ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    שולחן עבודה למחשב

    הרהיט החשוב ביותר במקום העבודה זה שולחן עבודה למחשב. זה השולחן שמולו יושב העובד ומבצע את עבודתו. אם עד לפני כמה עשורים זה היה שולחן ריק עליו הוא כותב על נייר או מדפיס במכונת כתיבה, כיום מדובר בשולחן עליו הוא מציב את מסך המחשב, לפעמים גם את גוף המחשב עצמו, וכך גם השולחן מעוצב.

    שולחן עבודה למחשב בנוי בצורה כזו שהוא אמור לאפשר לעובד ליהנות מצד אחד, ממספיק מרחב ושטח בשביל לשים עליו דברים שונים, החל מדברים שקשורים לעבודה כמו כוננית קטנה לניירת, ספרים, מסמכים, ועוד, וכלה בדברים אישיים, תמונות של הילדים, תיק, טלפון ועוד.

    אך יתרה מזו, שולחנות מחשב בנויים כיום באופן כזה שיתאימו למחשב ולמבנה שלהם. מצד אחד אומנם יש נטייה להרבה עובדים במקומות שונים להיעזר במחשבים ניידים ומכאן שאין חשיבות למבנה השולחן, מצד שני, עדיין במקומות רבים השימוש במחשב נייח הוא הדבר בולט, ולכן שולחן עבודה למחשב מעוצב בצורה כזו שיתאים למבנה המחשב. מה זאת אומרת? ישנו מקום מיוחד למקלדת, בדרך כלל מדובר במגירה נשלפת מתחת לשולחן, כך שהמקלדת לא תופסת מקום. בשולחנות רבים יש מקום מיוחד לגוף המחשב, כאשר הכבלים השונים שיוצאים מחלקו האחורי עולים אל השולחן דרך חור מיוחד בשולחן או מחלקו האחורי של השולחן. המסך לעומת זאת, אם מדובר במסך מהסגנון החדש, מסך שטוח ואם מדובר במסך בסגנון הישן, מסך עם בטן,נמצא על השולחן. מכאן אפשר להבין ששולחנות מחשב אמורים להיות חזקים מאוד בשביל שיוכלו להכיל את כל המפרט הזה בלי שיישחקו או גרוע מכך, יישברו.

    אנחנו יכולים למצוא שולחן עבודה למחשב שמותאם לעיצוב של המשרד בו הוא ממוקם. כך למשל, שולחן פינתי למחשב אשר יכול להיות מעוצב בסגנון מעוגל (חצי ירח) כך שבשני חלקים הצדדים הוא נתמך או גובל בקירות, כמו כן אפשר למצוא שולחן פינתי למחשב רק שחלק אחד ממנו נתמך על ידי קיר וחלקו השני על ידי עץ או חומר אחר. בנוסף אפשר למצוא כמובן שולחן עבודה למחשב שעומד במרכז וניתן להסיט את מיקום המחשב ממקום למקום.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      חומרי אומנות

      כמעט בכל חנות למוצרי משרד נוכל למצוא מחלקה ייחודית של חומרי אומנות. מחלקה זו משמשת קהלים שונים כפי שנוכל לראות בהמשך והיא כוללת מגוון מוצרים, אשר גם היום בעידן הדיגיטאלי ממשיכים לעבוד עם חומרי אומנות...

      ריהוט משרדי מבצעים

      השלב הראשון ביצירת משרד מושלם הוא רכישת ריהוט משרדי, מאחר ולא מדובר בעניין זול רצוי לבצע חיפוש של ריהוט משרדי מבצעים אשר יתאימו לתקציב שלנו, זה נכון לגבי מוצרים למשרד באופן כללי אך בוודאי לגבי...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.