ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    כל מה שצריך לדעת על לוח מחיק מגנטי

    פעם הלוח מחיק מגנטי היחיד שהכרנו היה המקרר הביתי שלנו. היינו שמים בו פתקים, רשימת קניות, מגנטים של בעלי מקצוע או מסעדות ולוח שנה שקיבלנו מעסק כזה או אחר. אחר כך הצטרפו לכל אלו במקרר התמונות מאירועים שהיינו בהם ובעלי השמחה השאירו לנו מזכרת, זו לא רק מזכרת זה גם כלי פרסום במקרה הזה לצלם.

    מי צריך לוח מחיק מגנטי?

    היום, לוח מגנטי זה לוח שאנחנו פוגשים במשרדים, בתי ספר מתנ"סים, חדרי ישיבות וכמעט בכל מקום ישנו על קיר לוח מחיק גדול. לוח מחיק מגנטי הוא כלי יעיל ופשוט בו ניתן להציג את עבודותינו ללא לכלוך, ללא צורך במחשב והוא יכול להיות גם נייד. אחד כזה שניתן להעביר בין המשרדים השונים בעסק, או אפילו אם אתם מעבירי הרצאות במקומות שונים בארץ, ניתן לקפל את הלוח ולשנע אותו ברכב בקלות רבה. ניתן להשיג לוח מחיק מגנטי לפי מידה המותאמת לצרכים של כל אחד.

    האם לוח מחיק מגנטי זה רק למגנטים?

    ישנם סוגים שונים של לוחות מחיקים מגנטים. ישנו לוח מגנטי מחיק, זה לוח מגנטי שניתן גם לרשום עליו בטושים מחיקים בצבעים שונים המאפשרים להעביר את הנושא בצורה מעניינת וברורה עם דגשים בצורה צבעונית מה שנותן עניין לקהל ומאפשר חיים קלים למי שמעביר את ההרצאה או את הפרזנטציה בישיבה עסקית. ניתן למצוא גם לוח מגנטי מעוצב, היום לוחות מגנטים לא חייבים להראות מיושנים עם מסגרת אפורה כמו בכיתות בית הספר. היום, העיצוב נכנס לפרטים הקטנים ולכן ניתן למצוא לדוגמה לוח מגנטים מזכוכית שישתלבו בתוך החלל בצורה מעודנת וחדשנית. ניתן להתרשם ולהתייעץ עם מומחים בתחום באתר Officepoint.co.il.

    כבעלי עסק אתם משקיעים הרבה מאוד כסף לפרסום ורוצים להישאר בתודעה של הלקוחות שלכם בין אם הם לקוחות פוטנציאלים לבין אם הם לקוחות כבר קיימים. כדי לעשות זאת בצורה טובה, עיצבו ללקוחות שלכם לוח שנה מגנטי בו יופיע הלוגו שלכם ופרטי יצירת קשר – לוח שנה מגנטי של אופיס פוינט – לוח מחיק זו דרך נפלאה להישאר בתודעה ושימושית ללקוחותיכם ככה שאתם מרוויחים שנה של פרסום.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      חנות לציוד משרדי

      כל עסק, מתחיל או עסק ותיק, צריך לעבוד עם חנות לציוד משרדי צמודה שתספק לו באופן מהיר את כל הציוד שהוא צריך בשביל שהוא יוכל להתנהל באופן קבוע. חנויות ציוד משרדי עובדות באופן צמוד עם...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.