ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לא רק שחור או לבן – לוח זכוכית צבעוני

    כולנו מכירים את הלוחות המחיקים הלבנים הגדולים, מימי בית הספר, היום גם בגנים, בכל המשרדים ובעצם כל מוסד או ארגון מחזיק בכמה מאלו. האופנה והעיצוב שנמצאים בכל דבר, מעיצוב כפיות ועד מכוניות, מטוסים או כל דבר אחר ועם הטכנולוגיה המתפתחת אנחנו מרוויחים אפילו יותר, והיום אפשר להשיג ממש כל דבר בכל עיצוב שרק תרצו. אז הפעם הכירו את לוחות זכוכית צבעוניים לשדרוג כל חדר או משרד.

    להכניס צבע בפרטים הקטנים

    רבים מאתנו לפעמים חוששים להכניס צבע בחללי המשרד או החדר בו אנחנו עובדים. החשש נובע מכמויות צבע גדולות שעלולות להשיח את הדעת או להביא לתחושה פחות נעימה אך יחד עם זאת אם תכניסו צבע בפרטים הקטנים תוכלו להעניק חינניות לחלל ועדין לשמור על אווירה נינוחה ונעימה.

    פריטים שניתן להיעזר בהם להכנסת צבע

    לוח זכוכית מחיק צבעוני יכול להיות פתרון נהדר גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת סדר וארגון. השימוש היום יומי בלוח מאפשר לכם לתכנן את יומכם בצורה מסודרת ומאורגנת ובנוסף הוא מגיע בשלל צבעים שניתן לבחור וכך להוסיף עיצוב עדין לחלל. כמובן שניתן להשתמש בתמונה תלויה על הקיר כדי להכניס צבע לחדר אך זה יהיה למטרות דקורטיביות בלבד כשעם לוח מחיק זכוכית אתם יכולים להשיג שתי מטרות במוצר אחד.

    למה דווקא לוח זכוכית?

    היום המראה חשוב לא פחות מאיכות, אנחנו בוחנים ברושם ראשוני מראה של מקום, תחושה במקום ולרושם ראשוני אין הזדמנות שנייה. אתם רוצים שהמשרד שלכם יראה מזמין, מעוצב בסטייל ונעים. עם פריט שמשתמשים בו ביום יום ומכניסים אותו לחלל כשהוא מעוצב, זה יפתיע לטובה את האורחים שלכם.

    לוחות זכוכית מעוצבים אחרים

    אם אתם משתמשים בלוח מחיק עבור תכנון שבועי או תכנון חודשי, תוכלו להתאים את הלוח לפי הצרכים שלכם ולבחור בין הדגמים השונים. אנחנו ב-officepoint מספקים מגוון רחב של לוחות זכוכית איכותיים ומעוצבים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונעזור לכם להתאים את לוח זכוכית המתאים ביותר לשימושיכם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      כיסאות משרדיים

      אחת הבעיות הקשות ביותר של עובדים אשר נמצאים זמן רב במשרד מול המחשב היא, שעם הזמן הם מפתחים כאבי גב. אחת הטענות היא שכאבי גב נפוצים בקרב כלל האנשים ובפרט עובדים בעבודות משרדיות, בגלל שהם...

      לוח מחיק מעוצב

      התקנת לוח מחיק במשרד או בעסק הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב של החלל. בעיקר בזכות חדירתם לשוק של לוחות מחיקים מעוצבים, ובפרט כאשר אנו מדברים על לוחות מחיקים מזכוכית. אם בעבר הבחירה בלוח...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.