ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    לוח מחיק זכוכית

    היתרונות של לוח זכוכית מחיק ביחס ללוח מחיק רגיל

    את כל היתרונות של הלוח ניתן לראות בתמונה למעלה אבל ישנן סיבות נוספות שהלוחות זכוכית של המותג Bclear הוא מותג האיכותי ביותר.

    1. 10 שנות אחריות על אי ספיגת הצבע בלוח – ברוב הלוחות המחיקים לאחר כשנה עד שנתיים הצבע של הטוש נספג בלוח המחיק ומשאיר כתמים של צבע, בלוח זכוכית מחיק של Bclear יש 10 שנות אחריות שהלוח אינו סופג את הצבע ושומר על איכותו לאורך זמן.
    2. לוח זכוכית מחיק מגנטי – הלוח זכוכית של Bclear הוא לוח זכוכית מחיק ומגנטי ע"י מגנט ללוחות זכוכית ניתן להצמיד תמונות,הודעות,תזכורות ועוד..
    3. התקנת הלוח ע"י מתקין לוחות זכוכית מקצועי – ניתן לתאם במוקד הטלפוני של אופיס פוינט 072-3380300 התקנה והובלה ללוח זכוכית עם מתקין מקצועי לתליה ישירה ומקוצועית.
    4. מגוון מידות ושתי צבעים – באתר שלנו, ניתן למצוא מספר מידות ללוחות זכוכית מחיקים שמתאימים לכל משרד, לוחות זכוכית לחדרי ישיבות ולוחות זכוכית מחיקים לחדר מנהלים.
    5. בכל לוח מחיק זכוכית שלנו הבטיחות היא מעל לכל לכן הזכוכית של הלוח היא זכוכית אקסטרה קליר מחוסמת (במקרה של שבר הלוח נשבר לרסיסים קטנים ולא לחלקים גדולים העלולים לפצוע).

    לשאלות נוספות ולקבלת הצעת מחיר ניתן לחייג אלינו 072-3380300 אופיס פוינט

    חשבתם לשדרג את המשרד עם לוחות זכוכית מחיקים – כדאי שתקראו – לוח מחיק זכוכית.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      מגרסה משרדית

      מהי מגרסה משרדית? מגרסה משרדית, היא מכשיר הגורס את הנייר לרצועות נייר דקיקות או בצורת פתיתים דקים במיוחד. לשם מה יש צורך במגרסה? כל משרד מקצועי, יודע שישנם סוגים שונים של מסמכים, שאסור שידלפו החוצה. אין הכוונה דווקא...

      לוח מחיק

      הימים שבהם המורה הייתה רושמת על לוח ירוק באמצעות גיר, (ובזמן המחיקה היה נוצר ענן של גיר שהיה אופף את כל הכיתה…) נגמרו מזמן. היום, בכל מוסד חינוכי ישראלי שמכבד את עצמו, תמצאו לוח מחיק...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.