ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוחות מחיקים במחירים משתלמים!

    מגוון שימושים ללוח מחיק זכוכית

    לוח מחיק מסורתי כפי שאנחנו מכירים מכיתות הלימוד משמש במקומות רבים אך כיום ניתן למצוא אותו מחומרים שונים ועיצובים מגניבים כמו לוח מחיק זכוכית ורוד, שחור ועוד. בואו נבחן היכן ואיך ניתן להפתיע איתו

    השימושים ללוח מחיק זכוכית

    בתי עסק רבים כבר הבינו שעבודת צוות יעילה, תורמת לתפקוד המשרד וניתן לעשות זאת בקלות בעזרת השימוש בלוח מחיק זכוכית. לוחות מחיקים מגיעים בגדלים שונים ומגוונים, ניתן להתאימם לגודל הקירות במשרד וגם ניתן להשיג לוחות מחיקים ניידים לשימוש בתוך המשרד וגם מחוצה לו.

    אנחנו התרגלנו לראות את הכל בצורה מוחשית, אנחנו מחוברים לניידים שלנו, אנחנו מעדיפים להסתכל על תמונות ולשמוע הסבר על התמונה וכך בעצם המוח שלנו התרגל לעבוד ולזכור כשאלמנטים מוצגים לנו בצורה מוחשית יותר. עם לוח מחיק מזכוכית אתם יכולים להשתמש בצורה היעלה והפשוטה למגנט אליו תמונות ולהעביר הרצאה או ישיבה בצורה קלה ונוחה לכל המשתתפים.

    לוחות מחיקים נכנסו עם השנים גם לבתים, בזכות מגוון הגדלים הרחב ניתן להתאים את הלוח המחיק לכל חלל בבית מהחדרים ועד למקרר במטבח. השימוש של הלוחות במשרד הביתי או בחדר הילדים מאפשר לעקוב אחר המשימות, לילדים מאפשר למידה מרוכזת המזכירה להם את הלוח הכיתתי וגם במטבח לרשימת המטלות השבועיות בבית.

    חברים שלכם פתחו עסק חדש, אתם רוצים להפתיע אותם עם מתנה למשרדם החדש, אל תישאבו למתנות הבנאליות שכן כנראה הם יקבלו מאחרים כמו ברכת העסק. העניקו להם לוח מחיק זכוכית אתם יכולים לעטוף אותו בנייר צלופן או למגנט אליו תמונות של החברים או תמונות המשדרות הצלחה ושגשוג. חבריכם ייהנו לקבל מתנה שימושית שלא מצריכה מהם להתעסק עם משהיו מיותר או להתחיל לעשות החלפות מול החנות.

    אם חברכם עברו לדירה חדשה ואתם מתלבטים על מתנה לחנוכת הבית החדש, הימנעו מלהגיע עם ואזה ופרחים, הפרחים זמניים וכנראה שהם יקבלו לא מעט ואזות מהדודות. כתבו להם ברכה על גבי הלוח מחיק מזכוכית העניקו להם את הלוח עם הערה משעשעת כמו "משימות: הליכה עם יעל בשעה 19:00" ועם הדגשה כי "עכשיו לא תוכלי להתחמק מזה" ? אתם מוזמנים ליצור עם צוות אופיס פוינט קשר ונוכל לעזור לכם להתאים את גודל הלוח המחיק מזכוכית המתאים ביותר עבור המטרה שלכם.

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      בלוג נוספים

      לוח מחיק גדול למשרד

      משרדים רבים משתמשים בלוח מחיק גדול כדי ליצור ארגון בלוחות הזמנים של הפרויקטים, לנהל טוב יותר את משימות המשרד וליצור עבודת צוות טובה יותר בסיעור מוחות למשל או בישיבות צוות. משרדי ההיי טק היו אולי...

      שולחן פינתי למחשב

      לא פעם כשאנחנו בוחנים ריהוט משרדי עבור המשרד שלנו או כשאנחנו נכנסים למשרד של מישהו אחר, אנחנו מסתכלים על הכיסאות והשולחנות, בהיבט הפרקטי, כלומר כיצד הם משרתים אותנו, את הלקוחות שלנו או את מי שעובד...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר קבלת מייל

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.